از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 65657

136 بازدید

مصطفی سمالی ظهر پنجشنبه در‌گفت و‌ گو باخبرنگار خطرنگار، گفت: از ساعت ۹ صبح در محدوده تالاب میانگران شاهد وقوع آتش سوزی در سطح نیزارهای تالاب هستیم. فرماندار ایذه با بیان اینکه ادارات مربوطه و مردم جهت اطفا آتش در محل حضور یافته اند،اظهار کرد: متاسفانه صبح امروز شاهد وزش باد با سرعت بالا در […]

مصطفی سمالی ظهر پنجشنبه در‌گفت و‌ گو باخبرنگار خطرنگار، گفت: از ساعت ۹ صبح در محدوده تالاب میانگران شاهد وقوع آتش سوزی در سطح نیزارهای تالاب هستیم.
فرماندار ایذه با بیان اینکه ادارات مربوطه و مردم جهت اطفا آتش در محل حضور یافته اند،اظهار کرد: متاسفانه صبح امروز شاهد وزش باد با سرعت بالا در شهرستان بودیم که باعث گسترش آتش و دشوار نمودن اطفای آن شده است.
سمالی افزود: ستاد مدیریت بحران و اعضای آن در محل آتش سوزی حضور داشته و در حال اطفای آن هستند.
وی با اشاره به اینکه حجم زیادی از تالاب در آتش سوخته و آتش سوزی ادامه دارد، عنوان کرد: تانکرهای اداره آبفا، امور عشایر جهت تسریع در روند اطفای در محل آتش سوزی حضور یافته اند.
وی با بیان اینکه علت آتش سوزی در دست بررسی است، افزود: با توجه به آتش سوزی های متعدد در چند سال اخیر، احتمال دخالت عوامل انسانی در جهت مقاصد سودجویانه وجود داشته،اما از علل شدت آتش سوزی، وزش باد شدید صبح امروز می باشد.
تالاب میانگران در فاصله ۲ کیلومتری شهر ایذه قرار دارد که وسعت این تالاب در فصول پرآب سال به ویژه زمستان به بیش از سه هزار هکتار می رسد.
بخشهایی از محدوده این تالاب در چهار سال اخیر بارها توسط افراد سودجو‌ با هدف تصرف زمین آن دچار آتش سوزی شده است.
۷۱۶۱/۶۰۰۲

انتهای پیام /*


اجتماعی


آتش سوزی


تالاب میانگران


آتش

نظرات بسته شده است.