از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 65596

167 بازدید

به گزارش صفا فلسطین، «مومن ابراهیم ابوعیاده» نوجوان ۱۵ ساله اهل رفح واقع در جنوب نوار غزه هدف شلیک مستقیم گلوله از ناحیه سر قرار گرفت و کشته شد.در همین حال، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ۱۳ فلسطینی در نتیجه تیراندازی ارتش اشغالگر قدس در شرق «دیر البلح» زخمی شدند.ابوعیاده دومین فلسطینی است که […]

به گزارش صفا فلسطین، «مومن ابراهیم ابوعیاده» نوجوان ۱۵ ساله اهل رفح واقع در جنوب نوار غزه هدف شلیک مستقیم گلوله از ناحیه سر قرار گرفت و کشته شد.
در همین حال، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ۱۳ فلسطینی در نتیجه تیراندازی ارتش اشغالگر قدس در شرق «دیر البلح» زخمی شدند.
ابوعیاده دومین فلسطینی است که در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته به درجه شهادت نایل می شود، پیش از وی و عصر چهارشنبه، نظامیان رژیم صهیونیستی «محمد یوسف شعبان» جوان ۲۶ ساله فلسطینی و از ساکنان اردوگاه «قلندیا» در منطقه مصراره در شهر قدس را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.
راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت از ۳۰ مارس گذشته (۱۰ فروردین ۹۷) جمعه هر هفته همچنان در طول نوار مرزی غزه با سرزمین‌های اشغالی در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا به قدس و محاصره نوار غزه برگزار می‌شود.
شمار شهدای فلسطینی این راهپیمایی به دست نیروهای صهیونیستی تاکنون به بیش از ۱۷۰ نفر رسیده و بیش از ۱۹ هزار نفر نیز در این تظاهرات مسالمت آمیز زخمی شده اند.
شبس**۹۳۶۳**۱۸۵۹

انتهای پیام /*


سیاسی


فلسطین


نوار غزه


شهادت

نظرات بسته شده است.