از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 65530

85 بازدید

به گزارش روز چهارشنبه خطرنگار، به نقل از مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان قزوین، گذاشتن مدارک و لوازم گرانبها در خودرو سارقان را وسوسه کرده و احتمال سرقت را افزایش می دهد. در این گزارش همچنین آمده است: عزدارانی که به قصد شرکت در مجالس مذهبی از منزل خارج می شوند باید دقت داشته […]

به گزارش روز چهارشنبه خطرنگار، به نقل از مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان قزوین، گذاشتن مدارک و لوازم گرانبها در خودرو سارقان را وسوسه کرده و احتمال سرقت را افزایش می دهد.
در این گزارش همچنین آمده است: عزدارانی که به قصد شرکت در مجالس مذهبی از منزل خارج می شوند باید دقت داشته باشند تا تا هنگام خروج از منزل رعایت نکات ایمنی برای جلوگیری از سرقت را مورد توجه قرار دهند.
پلیس پیشگیری قزوین همچنین از شهروندان خواسته در اماکن شلوغ از اموال خود مراقبت کرده و هنگام صحبت با گوشی تلفن همراه نیز مراقب باشند تا توسط سارقان گوشی قاپی از آنان صورت نگیرد.
در پایان این گزارش آمده است: ماموران با گشت های محسوس و نامحسوس به شکل شبانه روزی در پی حفظ امنیت و مراقبت از اموال شهروندان است و همکاری مردم با پلیس بدون شک در انجام بهتر وظایف از سوی نیروی انتظامی کمک می کند.
۳۰۱۳

انتهای پیام /*


اجتماعی


پلیس


پیشگیری از سرقت


قزوین

نظرات بسته شده است.