از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 65205

180 بازدید

به گزارش خطرنگار، ملی پوشان ایران از ساعت ۲۲ امروز (دوشنبه) به مصاف لهستان رفتند و با نتیجه سه بر صفر مقابل این تیم شکست خوردند.سه ست این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲ به سود لهستان رقم خورد.لهستانی ها در این بازی با زدن سرویس های پرشی […]

به گزارش خطرنگار، ملی پوشان ایران از ساعت ۲۲ امروز (دوشنبه) به مصاف لهستان رفتند و با نتیجه سه بر صفر مقابل این تیم شکست خوردند.
سه ست این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲ به سود لهستان رقم خورد.
لهستانی ها در این بازی با زدن سرویس های پرشی قدرتمند، دریافت تیم ایران را به شدت دچار مشکل کرده بودند و به همین دلیل سعید معروف نمی توانست به خوبی مهاجمین تیم را تغذیه کند.
با این نتیجه ایران با ۳ برد و ۹ امتیاز و به دلیل ضریب پوئن کمتر نسبت به بلغارستان، به رده دوم جدول رده بندی گروه D صعود کرد.
تیم ملی ایران صعود خود به مرحله بعدی مسابقات را قطعی کرده است اما رتبه نهایی ایران در این گروه فردا و پس از پایان رقابت های مرحله مقدماتی مشخص می شود و سپس گروه و حریفان ایران در دور دوم مشخص خواهد شد.
شاگردان ایگور کولاکوویچ از ساعت ۱۸:۳۰ فردا در پنجمین و آخرین مسابقه خود در مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی جهان به مصاف فنلاند می روند.
مسابقات والیبال قهرمانی جهان از ۱۸ شهریور تا ۸ مهر به میزبانی بلغارستان و ایتالیا برگزار می شود.
ورزشی ** ۲۰۲۴**۳۴۰۴

انتهای پیام /*


ورزش


والیبال


والیبال قهرمانی جهان


والیبال لهستان

نظرات بسته شده است.