از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 65068

133 بازدید

به گزارش خطرنگار، نصرت الله لطفی روز دوشنبه در نشست ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان شمالی اظهار داشت: آنان می خواهند با شبهه افکنی و القای ناکارآمدی نظام، میان مردم و انقلاب و نظام فاصله بیندازند.وی افزود: دشمنان و بدخواهان معترفند که تلاششان برای مقابله با ایران اسلامی از طریق جنگ نظامی، […]

به گزارش خطرنگار، نصرت الله لطفی روز دوشنبه در نشست ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان شمالی اظهار داشت: آنان می خواهند با شبهه افکنی و القای ناکارآمدی نظام، میان مردم و انقلاب و نظام فاصله بیندازند.
وی افزود: دشمنان و بدخواهان معترفند که تلاششان برای مقابله با ایران اسلامی از طریق جنگ نظامی، تهاجم فرهنگی و تحریم راه به جایی نبرده و از این رو راه دیگری در پیش گرفته و مردم را هدف برنامه های خود قرار داده اند.
لطفی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی برای دفاع از انقلاب هیچ کم و کاستی ندارد و دست ما برای صیانت از ارزش های نظام پر است، ادامه داد: اقدامات و خدمات نظام در چهار دهه گذشته مایه مباهات است و دشمنان نیز به توانمندی های ایران اسلامی اذعان دارند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: دشمن می خواهد مردم را از نظام و مسئولان جدا کند و با تنزل اعتماد اجتماعی، به انقلاب خدشه وارد کند اما ملت در چهلمین سال پیروزی انقلاب، امید دشمن را به یاس مبدل خواهد کرد.
وی تاکید کرد: در این شرایط بیش از پیش به وحدت، انسجام و هم افزایی نیاز داریم و البته این انسجام باید از حرف و سخنرانی گذشته و به عمل منجر شود.
رئیس ستاد اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید سه قوه و همه مقامات کشوری و لشکری برای مقابله با دشمن ید واحده باشند، افزود: امروز تلاش برای حفاظت و صیانت از انقلاب و کشور یک جهاد است.
لطفی اظهار داشت: مسئولان باید خدمات و دستاوردهای نظام در چهار دهه گذشته را برای مردم تبیین کنند و به شبهات، به صورت مستدل و منطقی پاسخ دهند.
۷۱۸۵/۵۱۳۲

انتهای پیام /*


سیاسی


براندازی نظام


دفاع از انقلاب


خراسان شمالی

نظرات بسته شده است.