از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 64983

110 بازدید

طیب فریادرس روز دوشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: این طرح ها شامل ساخت ۱۵ خانه برای محرومان، آب انبار برای روستا و تعمیر و مرمت مدارس است.وی اضافه کرد: هشت طرح از این تعداد در هفته دفاع مقدس و مابقی طرح ها در آذرماه و تا پایان سال جاری تکمیل و بهره […]

طیب فریادرس روز دوشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: این طرح ها شامل ساخت ۱۵ خانه برای محرومان، آب انبار برای روستا و تعمیر و مرمت مدارس است.
وی اضافه کرد: هشت طرح از این تعداد در هفته دفاع مقدس و مابقی طرح ها در آذرماه و تا پایان سال جاری تکمیل و بهره برداری می شود.
مسئول بسیج دانشجویی سپاه همدان بیان کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح ها با همکاری دستگاه های متولی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، آموزش و پرورش و بسیج سازندگی تامین شده است.
فریادرس اظهارداشت: علاوه بر این برنامه های فرهنگی نظیر آموزش سبک زندگی ایرانی اسلامی، آموزش قرآن و دیگر برنامه ها در مناطق محروم برگزار شد.
وی گفت: با وجود فشار دشمنان خارجی و بهره گیری از رسانه ها و فضای مجازی برای ناامید کردن مردم، برگزاری برنامه های فرهنگی و معنوی موجب افزایش استقامت و ایستادگی این ملت در برابر استکبار جهانی شده است.
مسئول بسیج دانشجویی سپاه همدان تاکید کرد: اثر بخشی فعالیت های فرهنگی مستلزم توجه به مطالبات و نیازهای مردم و کار جهادی از سوی مسئولان برای رفع دغدغه معیشت آنها است.
فریادرس افزود: بسیج دانش آموزی در رزمایش بزرگ سپاهیان محمدرسول ‌الله (ص) ۲ اقدام به تهیه و توزیع یک هزار بسته نوشت افزار و بسته غذایی در مناطق حاشیه شهر همدان کرده است.
رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول ‌الله (ص) ۲ با مشارکت ۲۰ هزار بسیجی از ۱۷ شهریور در همدان آغاز شد.
۷۵۲۶/۲۰۸۷

انتهای پیام /*


اقتصاد


بسیج دانش آموزی


رزمایش


محرومیت زدایی

نظرات بسته شده است.