از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 64317

108 بازدید

به گزارش روز چهارشنبه گروه دانشگاه خطرنگار، حجت الاسلام رستمی روحانی ۴۶ ساله متولد همدان تحصیلات حوزوی را از سال ۱۳۶۵ آغاز و از محضراستادانی چون حجج اسلام آقایان حیدرعلی ایوبی، امین دین، موحدی کاشانی و یزدی استفاده کرد. نگاهی گذرا به کارنامه سوابق کاری و تحصیلی حجت الاسلام رستمی از فعالیت های متعدد در […]

به گزارش روز چهارشنبه گروه دانشگاه خطرنگار، حجت الاسلام رستمی روحانی ۴۶ ساله متولد همدان تحصیلات حوزوی را از سال ۱۳۶۵ آغاز و از محضراستادانی چون حجج اسلام آقایان حیدرعلی ایوبی، امین دین، موحدی کاشانی و یزدی استفاده کرد.
نگاهی گذرا به کارنامه سوابق کاری و تحصیلی حجت الاسلام رستمی از فعالیت های متعدد در تدریس حوزه و دانشگاه و فعالیت های تبلیغاتی در عرصه های فرهنگی و اجتماعی نشان دارد.
رئیس جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از سال ۱۳۶۹ در مدرسه امام محمد باقر (ع) دروس لمعه و اصول معالم و اصول فقه را نزد استادان برجسته این حوزه آموخت. وی از سال ۱۳۷۵ نیز در درس خارج فقه و اصول حضرات آیات سبحانی، وحید خراسانی، شیخ جواد تبریزی و فاضل لنکرانی شرکت می کرد.
همکاری با پژوهشگاه دفتر مطالعات و تحقیقات مهم اسلامی دفتر تبلیغات در واحد نمایه‌ سازی، اصلاحنامه علوم اسلامی در بخش کنترل و نظارت، آموزش و نظارت بر گروه‌ های اصلاح‌ نامه اخلاق اسلامی، علوم حدیث و کلام اسلامی نیز از دیگر سوابق کاری رستمی به شمار می رود.
رستمی همچنین، دانش آموخته کارشناسی حقوق و کارشناسی ارشد حقوق بین ‌الملل از دانشگاه مفید و دکتری انقلاب اسلامی از دانشگاه معارف اسلامی است.
وی سابقه تدریس در علوم حوزوی در حوزه علمیه و معارف اسلامی و حقوق بین الملل در دانشگاه های بوعلی سینا، صنعتی شریف و علوم پزشکی همدان را در کارنامه خود دارا است.
در کارنامه حجت الاسلام رستمی می توان تألیف مقالات متعدد علمی پژوهشی و همکاری با پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی را مشاهده کرد.
رئیس جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها پیشتر نیز در مسئولیت هایی چون دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های علوم پزشکی همدان، بوعلی سینا همدان و صنعتی شریف و عضویت هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا ایفای نقش کرده است.
حجت ‌الاسلام والمسلمین رستمی همچنین همکاری با واحد پرسش و پاسخ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری را از سال ۱۳۸۰ در مرکز مشاوره و پاسخ دانشجویی ـ معاونت آموزشی و تبلیغ نهاد قم آغاز کرد.
رستمی در آبان ماه سال ۱۳۹۵ به سمت دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه شریف منصوب و حدود یک سال بعد نیز در مهر ماه ۹۶ معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها شد.
وی در ۱۲ شهریور ماه نیز با حکم رهبر معظم انقلاب به ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها منصوب شد.
**۹۲۸۳**۱۶۰۱**

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


دانشگاه


نهاد رهبری


انتصاب

نظرات بسته شده است.