از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 64103

60 بازدید

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی خطرنگار، از اعلام معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نخستین جلسه هم اندیشی بزرگداشت صدمین سالگرد تاسیس هنرستان هنرهای زیبای تهران با حضور سید مجتبی حسینی؛ معاون امور هنری، محمد الله یاری؛ مدیرکل دفترآموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری، و جمعی ازمدیران و هنرمندان […]

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی خطرنگار، از اعلام معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نخستین جلسه هم اندیشی بزرگداشت صدمین سالگرد تاسیس هنرستان هنرهای زیبای تهران با حضور سید مجتبی حسینی؛ معاون امور هنری، محمد الله یاری؛ مدیرکل دفترآموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری، و جمعی ازمدیران و هنرمندان فارغ التحصیل این هنرستان برگزار شد.
حسینی در این نشست با تاکید بر اهمیت و جایگاه هنرستان های هنرهای زیبا گفت: امسال یکصدمین سال تاسیس این هنرستان است و وظیفه ما تکریم فضل و هنر است.
وی افزود: مفتخریم با حضور و مساعدت استادان بزرگ و صاحب نامی که دانش آموخته این هنرستان هستند برای معرفی بیشتر هنرستان هنرهای زیبا و دستاوردهای آن این رویداد هنری را گرامی بداریم.
مدیرکل دفترآموزش وتوسعه فعالیت های فرهنگی وهنری نیز طی سخنانی گفت: امسال قصد داریم بزرگداشت یکصدمین سال تاسیس هنرستان هنرهای زیبای تهران و همچنین سال بعد هنرستان میرک تبریز را برگزار کنیم. در این حوزه اقداماتی انجام شده و مقدمات آن با تشکیل این جلسات با حضور استادان و هنرمندان بزرگوار آغاز شده است و تا اوایل آذر ماه این جلسات به صورت مداوم برگزار می شود و با کمک و همفکری به نتایج مهم دست خواهیم یافت .
این جلسه با حضور امیر اشرف آریان پور پژوهشگر، موسیقی دان و فارغ التحصیل از هنرستان هنرهای زیبا، شهرداد روحانی موسیقیدان آهنگساز و رهبرارکستر و فارغ التحصیل هنرستان، حسن ریاحی؛ آهنگساز و موسیقیدان ، محمد مظفری؛ اولین مدیرکل دفترآموزش و توسعه فعالیتهای هنری پس از انقلاب اسلامی، مهدی افضلی؛ مدیرعامل موسسه توسعه هنرهای معاصر، حمیدرضا نوربخش؛ مدیرعامل خانه موسیقی برگزار شد.
فراهنگ ** ۱۴۱۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


هنرهای زیبا


هنرستان


بزرگداشت صدمین سال

نظرات بسته شده است.