از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 64054

113 بازدید

به گزارش خطرنگار، در این اطلاعیه که روز سه شنبه بر روی پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور قرار گرفت، آمده است: نظر به انتشار کلیپی در فضای مجازی شامل مونتاژ تصاویر و مطالبه منتسب به وزیر کشور و برخی اظهارات دیگران در باره سفر چند هفته گذشته ایشان به استان اصفهان و تلاش سازندگان کلیپ […]

به گزارش خطرنگار، در این اطلاعیه که روز سه شنبه بر روی پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور قرار گرفت، آمده است: نظر به انتشار کلیپی در فضای مجازی شامل مونتاژ تصاویر و مطالبه منتسب به وزیر کشور و برخی اظهارات دیگران در باره سفر چند هفته گذشته ایشان به استان اصفهان و تلاش سازندگان کلیپ برای القای پیام خلاف واقع تهدید خبرنگاران از سوی رحمانی فضلی، ضمن رد ادعای این کلیپ و اظهار تأسف از تحریف موجود در آن، به نکاتی حائز اهمیت اشاره می شود.
مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در این بیانیه با اشاره به سوابق مدیریت عبدالرضا رحمانی فضلی در عرصه رسانه اضافه کرد: وزیر کشور که خود برخوردار از پیشینه طولانی ویژه رسانه ای است، همواره بر رعایت شأن و احترام خبرنگاران و اصحاب رسانه تأکید دارد و در طول دوره قریب به ۶ سال حضور در وزارت کشور، تعامل رسانه ای کاملاً متوازن و پرحجمی از سوی وزارت کشور با خبرنگاران شریف، اصحاب رسانه و همه رسانه های مطرح کشور برقرار بوده است.
ادامه اطلاعیه وزارت کشور حاکیست: تأکید به خبرنگاران حاضر در جلسات در مورد دقت کافی در انتقال و انعکاس مطالب بخصوص آمار و ارقام مربوط به مباحث نوعاً واجد اهمیت و حساسیت بالا که در جلسات وزیر کشور مطرح می شود، همواره از سوی دکتر رحمانی فضلی، توصیه و در سفر اصفهان نیز، همین رویه تکرار شده و تحول جدیدی در این عرصه واقع نشده است.
در این مطلب خاطرنشان شده است: خبرنگاران عزیز و شریف واقفند که برخی از دقائق و احیاناً مقاطع جلسات کاری که با حضور رسانه ها برگزار می شود، غیرقابل پوشش خبری است و با توجه به حساسیت های موجود در مباحث، تحقق مصالح عمومی و منافع ملی در گرو عدم انتشار اینگونه مباحث است.
در اطلاعیه وزارت کشور افزوده شده است: در مواردی از این دست که بروز آن در جلسات وزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور، بدیهی است، ضمن حفظ احترام خبرنگاران عزیز و تداوم میزبانی از حضورشان در جلسه، بر عدم انعکاس خبری و انتشار مباحث تأکید می شود و این تأکید هیچ منافاتی با شفافیت، پاسخگوئی یا حفظ شأن خبرنگاران عزیز نیز ندارد.
به گزارش خطرنگار، چندی پیش کلیپی با مضمون تهدید خبرنگاران حاضر در جلسه اقتصاد مقاومتی استان اصفهان از سوی وزیر کشور در فضای مجازی منتشر شد.
عبدالرضا رحمانی فضلی ۲۴ مرداد به منظور شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی، دیدار با فعالان سمن ها و حضور در شورای تامین وارد اصفهان شد.
وی در جلسه اقتصاد مقاومتی اصفهان، مسائل واحدهای تولیدی استان را با حضور مسوولان دستگاه های اجرایی و نمایندگان این واحدها مورد بررسی قرار داد.
۶۰۲۷/۶۰۲۰

انتهای پیام /*


سیاسی


وزارت کشور


خبرنگاران


رحمانی فضلی

نظرات بسته شده است.