از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 63878

124 بازدید

به گزارش خطرنگار، کیومرث داودی روز یکشنبه در نشست شورای اداری خراسان جنوبی در شهرستان قاینات همراه با تودیع و معارفه مدیرکل دیوان محاسبات استان افزود: تمام هم و غم دیوان محاسبات، حرکت در کنار مدیران و ایجاد توسعه کشور است.وی تصریح کرد: فقط قصد کمک به مسئولان را داریم و هیچگاه به دنبال مچ […]

به گزارش خطرنگار، کیومرث داودی روز یکشنبه در نشست شورای اداری خراسان جنوبی در شهرستان قاینات همراه با تودیع و معارفه مدیرکل دیوان محاسبات استان افزود: تمام هم و غم دیوان محاسبات، حرکت در کنار مدیران و ایجاد توسعه کشور است.
وی تصریح کرد: فقط قصد کمک به مسئولان را داریم و هیچگاه به دنبال مچ گیری نیستیم.
معاون دیوان محاسبات گفت: سیاست هدایتگرایانه و آموزش در خصوص قوانین و مقررات باعث جلوگیری از تشکیل پرونده و ارجاع به دادسراها می شود.
وی اظهار داشت: قوانین دست و پاگیر و متناقضی وجود دارد که در صورت عدم اشراف و آگاهی مدیران ملی و استانی باعث تشکیل پرونده و خطا خواهد شد و حسابرسی قبل و حین اجرا باعث افزایش آگاهی و اشراف مدیران خواهد بود.
مدیرکل سابق دیوان محاسبات خراسان جنوبی هم در این نشست گفت: حسابرسی ۱۲۹ دستگاه زیرمجموعه وزارتخانه ها، دانشگاه، شهرداری ها و موسسات خصوصی در این اداره کل انجام می شود که سرانه هر کارشناس فنی برای حسابرسی بالغ بر ۷۷ میلیارد تومان است و نشان از حجم بالای کار است.
غلامعباس عزیزنژاد افزود: شعار دیوان محاسبات پیشگیری بوده و با حسابرسی پیشگیرانه و هدایتگرانه پرونده های دادخواهی به ۵۹ مورد در سال ۱۳۹۶ کاهش یافته و بیش از ۶۲۰ میلیارد ریال از تخلف پیشگیری شده است.
ششمین نشست شورای اداری استان خراسان جنوبی در سال جاری امروز (یکشنبه) در محل آمفی تئاتر شهرداری قاین برگزار شد.
همچنین در این آیین با حضور استاندار خراسان جنوبی ‘محمدحسین فتح آبادی’ به عنوان مدیرکل دیوان محاسبات استان معرفی و از خدمات غلامعباس عزیزنژاد قدردانی شد.
۷۲۱۸*۳۰۲۸

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


دیوان محاسبات


حسابرسی

نظرات بسته شده است.