از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 63276

71 بازدید

به گزارش خطرنگار، علی صفری پنجشنبه شب در برنامه شب های فیروزه ای که به مناسبت هفته فرهنگی قزوین برگزار شد، افزود: براساس بررسی ها، افسردگی چهارمین بیماری پرتعداد در کشور شناخته شده بنابراین شهرداری ها وظیفه دارند تا در برنامه های خود برای ارتقای نشاط شهروندان تلاش کنند. شهردار قزوین گفت: مدیریت شهری نباید […]

به گزارش خطرنگار، علی صفری پنجشنبه شب در برنامه شب های فیروزه ای که به مناسبت هفته فرهنگی قزوین برگزار شد، افزود: براساس بررسی ها، افسردگی چهارمین بیماری پرتعداد در کشور شناخته شده بنابراین شهرداری ها وظیفه دارند تا در برنامه های خود برای ارتقای نشاط شهروندان تلاش کنند.
شهردار قزوین گفت: مدیریت شهری نباید همه توجه خود را به جسم و کالبد شهر معطوف کند بلکه باید بخش عمده ای از فعالیت و خدمت خود را در حوزه روح شهر متمرکز کند.
صفری ادامه داد: برگزاری برنامه های مرتبط با هفته فرهنگی قزوین نیز در همین راستاست.
شهردار قزوین گفت: اجرای این برنامه ها همچنین به شناخته شدن قزوین و رونق گردشگری این شهر کمک خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: باید رسانه ها مدیریت شهری را در رسیدن به اهداف خود که همانا خدمت رسانی بهتر به شهروندان و داشتن شهری توسعه یافته در همه ابعاد است، کمک کنند.
مهدی عبدالرزاقی عضو شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این برنامه به لزوم ارتقای نشاط شهروندان با پیش بینی و اجرای برنامه های ورزشی اشاره کرد و گفت: در همین راستا ۶ تیم ورزشی در لیگ دسته اول باشگاه های کشور در قزوین فعال می شوند.
وی بر لزوم توجه هرچه بیشتر به رونق گردشگری قزوین تاکید کرد و افزود: این موضوع مغفول واقع شده چرا که در سطح استان ۱۴۰۰ اثر تاریخی و طبیعی وجود دارد اما تعداد گردشگران ما و میزان اقامت آنها متناسب با این ظرفیت نیست.
۳۰۱۳

انتهای پیام /*


اجتماعی


مدیریت شهری


نشاط شهروندان


شهردار قزوین

نظرات بسته شده است.