از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 63185

165 بازدید

پریسا محمدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خطرنگار، افزود: طرح تابستانه کتاب نهمین طرح کتاب است که از ۳۰ مرداد شروع شده و تا هشتم شهریور ادامه دارد.وی طرح تابستانه کتاب را فرصتی مناسب برای خرید کتاب های دانشگاهی عنوان کرد و گفت: در این طرح به علاقه مندان کتاب ۱۵ تا ۲۰ درصد […]

پریسا محمدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خطرنگار، افزود: طرح تابستانه کتاب نهمین طرح کتاب است که از ۳۰ مرداد شروع شده و تا هشتم شهریور ادامه دارد.
وی طرح تابستانه کتاب را فرصتی مناسب برای خرید کتاب های دانشگاهی عنوان کرد و گفت: در این طرح به علاقه مندان کتاب ۱۵ تا ۲۰ درصد تخفیف داده می شود.
محمدی، طرح تابستانه کتاب را در افزایش سرانه مطالعه و کتابخوانی موثر خواند و اظهار داشت: طرح های کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مثابه یک نمایشگاه دائمی کتاب به کتابفروشی ها کمک می کند و از بانی مرکزی این طرح های کتاب خواست تا به کتاب های بومی هر استان نیز در این طرح جایگاه ویژه ای بدهند.
طرح کتاب در طول فواصل مختلف به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، با ارائه تسهیلاتی در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی‌های سراسر کشور، مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می‌کند.
در طرح عیدانه کتاب استان کرمانشاه در سال جاری ۱۶هزار و ۳۳۱ نسخه کتاب به فروش رسید.
۳۲۰۹/۳۰۳۳

انتهای پیام /*


فرهنگی


طرح تابستانه کتاب


استان کرمانشاه


تخفیف خرید کتاب

نظرات بسته شده است.