از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 63130

112 بازدید

یدالله روحانی منش روز پنجشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: این فرد به علت محکومیت مالی ناشی از ضمانت وام بانکی و انجام معاملات در زندان است.وی اضافه کرد: میزان بدهی این فرد بیش از یک میلیارد ریال بود اما با جلب نظر ۲ تن از شاکیان به ۸۰۰ میلیون ریال تقلیل یافت.مدیرعامل […]

یدالله روحانی منش روز پنجشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: این فرد به علت محکومیت مالی ناشی از ضمانت وام بانکی و انجام معاملات در زندان است.
وی اضافه کرد: میزان بدهی این فرد بیش از یک میلیارد ریال بود اما با جلب نظر ۲ تن از شاکیان به ۸۰۰ میلیون ریال تقلیل یافت.
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان آمار زندانیان جرائم غیرعمد این استان را ۳۴۲ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: محکومان مالی با ۲۴۱ نفر بیشتر آمار زندانیان این استان را تشکیل می دهند.
روحانی منش بیان کرد: زندانیان ناتوان در پرداخت مهریه و نفقه با ۸۶ محکوم و افراد ناتوان در پرداخت دیه ناشی از سوانح رانندگی با ۱۰ زندانی در رتبه های بعدی قرار دارند.
وی گفت: در حال حاضر سه تن به علت حوادث کارگاهی و ۲ تن به علت قتل غیر عمد در زندان های این استان حضور دارند.
ستاد دیه در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۶۹ توسط شهید سید اسدالله لاجوردی رئیس وقت سازمان زندان های کشور راه اندازی شد.
این شهید والامقام با درک عمیق از شرایط زندان تصمیم گرفت مددجویان جرایم غیرعمد را با کمک خیران و نیکوکاران آزاد کند.
شماره حساب های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ سیبا بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب جام بانک ملت ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت بانک ملت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ به نام ستاد دیه استان همدان آماده دریافت کمک های مردمی افراد خیر و نیک اندیش است.
با کمک ستاد دیه و همراهی و همکاری خیران نیک اندیش ۲۷۶ زندانی جرائم غیرعمد سال گذشته در همدان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.
۷۵۲۶/۲۰۹۰

انتهای پیام /*


اجتماعی


ستاددیه


زندانی


پیرترین زندانی

نظرات بسته شده است.