از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 62958

132 بازدید

به گزارش خطرنگار، زهرا حیاتی روز چهارشنبه در چهارمین همایش بین المللی شمس و مولانا افزود: ۱۷ مقاله هم از این تعداد در کتاب دیگری با عنوان ‘چکیده مقالات همایش’ منتشر خواهد شد. وی با اشاره به اینکه ۱۳ مقاله ارسالی به این همایش مورد پذیرش قرار نگرفت، بیان کرد: ۱۵ مقاله دیگر نیز در […]

به گزارش خطرنگار، زهرا حیاتی روز چهارشنبه در چهارمین همایش بین المللی شمس و مولانا افزود: ۱۷ مقاله هم از این تعداد در کتاب دیگری با عنوان ‘چکیده مقالات همایش’ منتشر خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه ۱۳ مقاله ارسالی به این همایش مورد پذیرش قرار نگرفت، بیان کرد: ۱۵ مقاله دیگر نیز در محورهای ‘شمس پژوهی با نگاه به مقالات’، ‘شمس و مولاناپژوهی با نگاه بینامتنی و بینارشته ای’، ‘مولاناپژوهی با نگاه به مثنوی’ و ‘مولاناپژوهی با نگاه به غزلیات شمس’ انتخاب و در بخش علمی همایش ارائه شد.
وی با بیان سیاست های همایش شمس ومولانا گفت: برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت برای این همایش ها برنامه ریزی شده است که ‘بازبینی دستاوردهای پیشین’ به عنوان برنامه کوتاه مدت پژوهشگاه به شمار می رود.
وی افزود: برای تدوین برنامه های بلند مدت نیز از تجربه های منتقدان دانشگاهی جهت پرداختن به موضوعات شمس محور و بازتعریف سیاست های قبلی درباره همایش های شمس استفاده می شود.
به گزارش خطرنگار، چهارمین همایش بین المللی و جشنواره ملی شمس و مولانا از پنجم شهریور سال جاری شروع شده است و شامگاه امروز/هشتم شهریور/ با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و استاندار آذربایجان غربی در بارگاه شمس تبریزی/خوی/ به پایان می رسد.
۷۱۲۳/۳۰۷۲

انتهای پیام /*


فرهنگی


همایش بین المللی شمس و مولانا


چاپ مقالات


خوی

نظرات بسته شده است.