از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 62124

118 بازدید

به گزارش گروه فرهنگی خطرنگار، از خانه هنرمندان، در قالب برنامه «سه روز با عزت‌الله انتظامی» ۹ فیلم با نقش‎آفرینی این هنرمند از ۵ تا ۷ شهریور در خانه هنرمندان ایران به نمایش در می‌آیند.در نخستین روز از این برنامه فیلم سینمایی «ناصرالدین شاه آکتور سینما» در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان به نمایش درمی‌آید. […]

به گزارش گروه فرهنگی خطرنگار، از خانه هنرمندان، در قالب برنامه «سه روز با عزت‌الله انتظامی» ۹ فیلم با نقش‎آفرینی این هنرمند از ۵ تا ۷ شهریور در خانه هنرمندان ایران به نمایش در می‌آیند.
در نخستین روز از این برنامه فیلم سینمایی «ناصرالدین شاه آکتور سینما» در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان به نمایش درمی‌آید. در همین روز همچنین فیلم های سینمایی «روسری آبی» به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد و فیلم سینمایی «دایره مینا» به کارگردانی داریوش مهرجویی نمایش داده می‌شوند.
در دومین روز ، فیلم سینمایی «اجاره‌نشین‌ها» به کارگردانی داریوش مهرجویی، فیلم سینمایی «خانه‌ای روی آب» به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا و فیلم سینمایی «ستارخان» به کارگردانی علی حاتمی نشان داده می‌شوند.
در آخرین روز، چهارشنبه ۷ شهریور، فیلم سینمایی «حاجی واشنگتن» به کارگردانی علی حاتمی، فیلم سینمایی «بانو» به کارگردانی داریوش مهرجویی و فیلم سینمایی «صادق کُرده» به کارگردانی ناصر تقوایی به نمایش درمی‌آیند.
همچنین در روز پایانی نشست نقد و بررسی آثار انتظامی در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.
فیلم ها در این سه روز به ترتیب ساعت های ۱۴، ۱۶ و ۲۰ نمایش داده می شوند.تنها فیلم دایره مینا در ساعت ۲۱ اکران می شود.
نمایش آثار و حضور در نشست نقد و بررسی برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.
فراهنگ ** ۱۴۱۸ ** ۹۰۳۵

انتهای پیام /*


فرهنگی


سینما


عزت الله انتظامی


خانه هنرمندان

نظرات بسته شده است.