از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 61866

121 بازدید

به گزارش خطرنگار، سید موسی خادمی روزجمعه در روستای تجره با حضور در آیین بهره برداری طرح گازرسانی ۵۶ روستای این محور افزود: طرح گازرسانی این تعداد روستا با ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار تقدیم مردم شده است.وی توجه ویژه در امر گازرسانی به روستاها را از خدمات بزرگ دولت تدبیر و امید دانست و اظهار […]

به گزارش خطرنگار، سید موسی خادمی روزجمعه در روستای تجره با حضور در آیین بهره برداری طرح گازرسانی ۵۶ روستای این محور افزود: طرح گازرسانی این تعداد روستا با ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار تقدیم مردم شده است.
وی توجه ویژه در امر گازرسانی به روستاها را از خدمات بزرگ دولت تدبیر و امید دانست و اظهار داشت: به دلیل شرایط کوهستانی و جنگلی لرستان قیمت گاز رسانی به هر خانوار بیشتر می شود و از طرفی چنانچه این طرح ها اجرا نشود تخریب جنگل به دلیل استفاده از سوخت سنتی بیش از سایر مناطق خواهد بود.
وی ادامه داد: همچنین همزمان با آغاز هفته دولت، یک نمایشگاه عرضه محصولات غذایی و کشاورزی در راستای کمک به تنظیم و جلوگیری از التهاب بازار در محل ساختمان صندوق توسعه کشاورزی دایر شده است.
استاندار لرستان تصریح کرد: عمده محصولات این نمایشگاه اقلام خوراکی و اساسی هستند که امید می رود تاثیر مثبتی بر وضعیت معیشتی و بهبود شرایط اقتصادی مردم ایجاد کند چرا که قیمت‌ این محصولات به ویژه کالاهای اساسی برای استفاده عموم مناسب است.
خادمی افزود: ساختمان صندوق توسعه کشاورزی به عنوان محلی برای تامین منافع کشاورزان ایجاد شده و دولت نیز از گسترش و تقویت این نهادها حمایت می کند.
هفته دولت امسال گازرسانی به ۱۸۴روستا، شهر درب گنبد کوهدشت و ۳۴ واحد صنعتی استان بهره برداری می شود.
به گزارش خطرنگار، ۴٩٣ هزار مشترک در استان لرستان از خدمات شرکت گاز استفاده می ‌کنند که تعداد ١١٧ هزار روستایی و ٣٧۶ هزار مشترک شهری می‌ باشند.
٩٩ درصد جمعیت شهری و بیش از ٧٢ درصد جمعیت روستایی استان لرستان با این مشترکات از نعمت گاز بهره‌مند هستند.
یکهزار و ۳۰۹ طرح اقتصادی و عمرانی با هفت هزار و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار همزمان با هفته دولت در لرستان بهره برداری و کلنگ زنی می شود.
دوم تا هشتم شهریور ماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده است.
۷۲۶۹/۶۰۶۰

انتهای پیام /*


اقتصاد


گاز


هفته دولت


استاندارلرستان

نظرات بسته شده است.