از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 61545

104 بازدید

به گزارش خبرنگار سینمایی خطرنگار، سومین جشنواره فیلم سلامت از امروز ساعت ۱۴ با نمایش آثار جشنواره و برگزاری پنل های مختلف در حوزه سلامت و سینما رسما کار خود را آغاز کرد.امروز و در نخستین روز جشنواره ۲۰ فیلم در بخش های مختلف روی پرده خواهد رفت و برپایی یک افتتاحیه جنبی و دو […]

به گزارش خبرنگار سینمایی خطرنگار، سومین جشنواره فیلم سلامت از امروز ساعت ۱۴ با نمایش آثار جشنواره و برگزاری پنل های مختلف در حوزه سلامت و سینما رسما کار خود را آغاز کرد.
امروز و در نخستین روز جشنواره ۲۰ فیلم در بخش های مختلف روی پرده خواهد رفت و برپایی یک افتتاحیه جنبی و دو پنل تخصصی برنامه های دیگری است که در پردیس چارسو اجرا می شود.
سالن شماره یک پردیس چارسو ابتدا و از ساعت ۱۴ میزبان نمایش فیلم سینمایی «پشت دیوار سکوت» ساخته مسعود جعفری جوزارنی است.
در ادامه و در همین سالن از ساعت ۱۶ پنل پشت دیوار سکوت با حضور برخی از عوامل فیلم و پزشکان متخصص با موضوع ایدز برگزار می شود.
سالن شماره یک امروز و از ساعت ۱۸ میزبان فیلم سینمایی «خجالت نکش» به کارگردانی رضا مقصودی است و از ساعت ۲۰ نیز فیلم سینمایی «یادم تو را فراموش» ساخته علی عطشانی به نمایش در می آید.
امروز و از ساعت ۱۴ نیز مستند «اتفاق آن روز، داستان من و شما، شبح درد» در سالن شماره چهار نمایش داده خواهد شد و در ادامه و ساعت ۱۶ فیلم سینمایی «چای سرد» اکران می شود.
افتتاحیه جشنواره نقاشی کودکان بیمار نیز ساعت ۱۸ در سالن شماره چهار با حضور برخی از مدیران جشنواره و کودکان بیمار برگزاری می شود و پایان بخش برنامه های روز نخست این سالن نمایش از ساعت ۲۰ است.
سالن شماره پنج پردیس چارسو در زمان برگزاری جشنواره سلامت به آثار کوتاه اختصاص دارد که امروز و از ساعت ۱۴ فیلم های کوتاه (پرستار، آقای آی، ما همه خوبیم، بابای شکلاتی، قرص برنج) نمایش خواهد داد.
ساعت ۱۶ نیز فیلم سینمایی خون بازی در بخش کلاسیک (خارج از مسابقه) اکران خواهد شد و از ساعت ۱۸ پنل فیلم «خون بازی» با موضوع اعتیاد برگزار می شود.
در ادامه نمایش فیلم های کوتاه سالن شماره پنج از ساعت ۲۰ فیلم های کوتاه (زیبای زیبا، تداوم، در خواب ماهی، ترخیص، ابرانسان، بدون لک) نمایش داده خواهد شد.
سومین جشنواره فیلم سلامت از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هدف نمایش آثار ایرانی با محوریت نقش سلامت در زندگی انسان برگزار می شود.
این جشنواره با شعار «سلامت برای همه» از امروز اول شهریور افتتاح و تا پنجم شهریور ۹۷ ادامه دارد.
فراهنگ * ۹۲۴۶* ۳۰۶۳

انتهای پیام /*


فرهنگی


جشنواره


سلامت


افتتاحیه

نظرات بسته شده است.