از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 61541

154 بازدید

به گزارش خبرنگار ایرنا،سیدمناف هاشمی روز پنجشنبه در آئین افتتاح متمرکز و آغاز عملیات اجرایی پروژه های هفته دولت گلستان در گرگان اظهار داشت: بخش عمده این طرح ها مرتبط با حوزه های عمرانی است که می تواند نوید بخش آینده روشن گلستان در مسیر رسیدن به توسعه پایدار باشد.وی بیان کرد: علاوه بر این […]

به گزارش خبرنگار ایرنا،سیدمناف هاشمی روز پنجشنبه در آئین افتتاح متمرکز و آغاز عملیات اجرایی پروژه های هفته دولت گلستان در گرگان اظهار داشت: بخش عمده این طرح ها مرتبط با حوزه های عمرانی است که می تواند نوید بخش آینده روشن گلستان در مسیر رسیدن به توسعه پایدار باشد.
وی بیان کرد: علاوه بر این طرح ها، یکی از برنامه های جدی گلستان زمینه سازی برای جذب هر چه بیشتر سرمایه های بخش خصوصی است.
استاندار گلستان افزود: هم اینک بخش خصوصی به اجرای طرح های گوناگون با سرمایه گذاری ۱۳ هزار میلیارد ریالی در گلستان مشغول است که تکمیل و بهره برداری از این طرح ها می تواند عقب ماندگی های قدیمی استان را کاهش دهد.
هاشمی ادامه داد: در سال های اخیر و در دولت تدبیر و امید، طرح های فراوانی در گلستان به بهره برداری رسید ،اما عقب ماندگی زیاد موجب شده این کوشش ها و اجرای طرح ها نتواند موجب جلب رضایت گسترده مردمی شود.
وی بیان کرد: یکی از برنامه های جدی گلستان برای تقویت زیرساخت ها و حرکت شتابان به سمت توسعه، اجرای پروژه های محوری و زیربنایی است که مهمترین طرح ها شناسایی و مقدمات برای اجرای کردن آن در حال انجام است .
وی اظهار داشت: برقی کردن راه آهن اینچه برون – تهران، اجرای راه آهن گرگان – مشهد، تعیین تکلیف پتروشیمی، اجرای طرح های گردشگری در آشوراده و احیای خلیج گرگان از جمله این طرح بوده که می تواند منجر به افزوده شدن بر شتاب توسعه گلستان شود .
/۱۶۴۸/۳۰۹۱

انتهای پیام /*


سیاسی


دولت ۹۷


طرح


گلستان

نظرات بسته شده است.