از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 61125

96 بازدید

به گزارش خطرنگار، وینفرد شفر امروز (سه شنبه) در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: کیفیت فصل گذشته لیگ خوب بود ولی شرایط لیگ امسال بهتر است و خیلی تیم ها بهتر از فصل قبل بازی می کنند.وی خاطرنشان کرد: در ابتدای فصل چهار لیدر تیم را از دست دادیم […]

به گزارش خطرنگار، وینفرد شفر امروز (سه شنبه) در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: کیفیت فصل گذشته لیگ خوب بود ولی شرایط لیگ امسال بهتر است و خیلی تیم ها بهتر از فصل قبل بازی می کنند.
وی خاطرنشان کرد: در ابتدای فصل چهار لیدر تیم را از دست دادیم و بازیکنان جدید گرفتیم. برای این بازیکنان جدید راحت نیست که از باشگاه کوچک تر به استقلال بیایند. برخی از آنها پیش از این۴۰۰ فالوئر در اینستاگرام داشتند و الان ۵۰ هزارتا. این بازیکنان باید در حدی بازی کنند که استقلال می‌خواهد. ما به بازیکنانمان اعتماد به نفس می‌دهیم و تمرینات خوبی را در نظر می‌گیریم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: در آلمان وقتی بازیکنی به بایرن و یا دورتموند می‌رود همه چیز برایش جدید است. در ایران هم درباره استقلال شرایط اینگونه است. امیدوارم برای ما هم این اتفاق بیوفتد و آنها آماده شوند. باید دید بازیکنانی که دیر به ما اضافه شدند فردا می‌توانند بازی کنند یا خیر. امروز باید ۱۱ نفر بازی فردا را انتخاب کنم، امیدوارم این ۱۱ بازیکن در شرایط خوبی باشند.
وی درباره شرایط فرشید باقری گفت: در تمرین دیروز با این بازیکن صحبت کردیم. تمام بازیکنان و کادر فنی کنار باقری هستیم. امروز دوباره با او صحبت می‌کنیم و بعد از تمرین امروز معلوم می‌شود که بازی می‌کند یا خیر. فرشید مقابل تراکتور یکی از بهترین های ما بود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: فولاد خوزستان تیمی است که خوب می‌دود و در ضد حملات خوب کار می‌کند. باید به شرایط خوبی بازگردیم. مقابل استقلال همه تیم ها با بیش از صد در صد توان بازی می‌کنند.
شفر در مورد این که بازی فردا پیش بازی مقابل السد محسوب می شود، تصریح کرد: بازی فردا، فردا برگزار می‌شود و بازی با السد هفته آینده. فعلا بازی فردا برای ما مهم است.
وی در واکنش به اظهار نظر برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس که گفته بود تیم شفر خوب نتیجه گرفته اما ما قهرمان شدیم و تیم او سوم شد، گفت: به برانکو احترام می‌گذارم و رابطه خوبی با او دارم اما اتفاقاتی که او اشاره کرده برای ۶ ماه پیش است. مشکلی با هم ندارم. امیدوارم پرسپولیس الدحیل را ببرد و ما هم السد را ببریم تا امسال چهار بار با هم بازی کنیم. اگر هر دوی ما حریفانمان را در لیگ قهرمانان شکست دهیم این برای لیگ ایران خوب است. این فوق‌العاده است اگر ۲ تیم ایرانی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در رابطه با اینکه گفته می شود سیدحسین حسینی دروازه بان این تیم از نیمکت نشینی ناراحت است و به همین خاطر به شراز رفته و حتی گفته اگر باشگاه به او نیاز ندارد رضایت نامه اش را بدهند، گفت: حسینی یکی از بهترین دروازه بان های ایران است. او برای دیدار به خانواده اش به شیراز رفت. استقلال یک خانواده است و من پدر خانواده. برای موفقیت باید همه اعضای خانواده را کنار هم نگه داشت. البته حسینی یا هر کس دیگر که نمی‌خواهد بازی کند بگوید و من هم به او میگویم یک میلیون دلار بده، می‌توانی بروی.
وی افزود: فصل قبل با وجود اینکه حسینی مقابل الریان عملکرد خوبی داشت، با کادر فنی به این نتیجه رسیدیم که به دروازه بانی نیاز داریم که تجربه بالایی داشته باشد، با مدافعان صحبت کند تا دفاع تیمی شکل بگیرد و به همین دلیل سیدمهدی رحمتی را مقابل الهلال در ترکیب قرار دادیم.
شفر اضافه کرد: با اینکه رحمتی مقابل الهلال خوب کار کرد، دوباره او را عوض کردیم و حسینی بازی کرد. مقابل العین دروازه بانی سریع لازم داشتیم. برای هر بازی فکر می‌کنیم. باید به خانواده نگاه کنم که چه کاری انجام دهیم که برای باشگاه و هوادار مفید باشد. این افتخار هرکسی است که برای استقلال بازی کند. خوشحالم در استقلال کار می‌کنم و از عملکردم در سال گذشته راضی هستم. اگر در خانواده کسی بخواهد مشکلی ایجاد کند من مهربان نیستم و محکم برخورد می‌کنم. ما لباس آبی داریم و باید به آن و پوشیدن آن افتخار کنیم.
وی اضافه کرد: دروازه بان ما این کیفیت را دارد که در فوتبال اروپا بازی کند. اگر به دنبال بازیکنی باشم پیش از آن به دنبال شخصیت بازیکن هستم تا ببینم او در رسانه ها در مورد بازی و مربی صحبتی کرده یا نه؟ هیچ کس بازیکنی را نمی‌خواهد که پدرش به رسانه ها زنگ بزند که مطلبی کار کنند. یک دروازه بان در آلمان داشتم که بسیار جوان بود و احساس کردم که می‌تواند در آینده بازیکن بزرگی شود. به او گفتم باید سخت کار کنی و صبر کنی. نام او اولیور کان بود که سخت تلاش کرد و بهترین دروازه بان دنیا شد. مهمت شول هم اینگونه بود و یک هافبک سختکوش بود. اگر کسی بخواهد به عنوان بازیکن به استقلال بیاید باید افتخار کند. این یک بحث کلی است که شامل همه بازیکنان می‌شود. وقتی رونالدو را می‌بینید اول به مسائل اخلاقی توجه دارید تا فنی. برای من مسائل اخلاقی خیلی مهم است.
تیم فوتبال استقلال در هفته پنجم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۱۵ به مصاف فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی خواهد رفت.
گروه ورزشی**ع.ک**

انتهای پیام /*


ورزش


وینفرد شفر


استقلال


فولاد خوزستان

نظرات بسته شده است.