از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 61082

103 بازدید

محمد درافشانی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار خطرنگار، افزود: این برنامه ها از سوم تا ۹ شهریور ماه سال جاری همزمان با سالروز انتخاب قزوین به عنوان پایتخت دولت صفوی برگزار می شود.وی گفت: هفته ملی قزوین فرصت خوبی برای معرفی تمام ظرفیت های قزوین در بخش های گردشگری، فرهنگی،تاریخی،اجتماعی و…در سطح کشور […]

محمد درافشانی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار خطرنگار، افزود: این برنامه ها از سوم تا ۹ شهریور ماه سال جاری همزمان با سالروز انتخاب قزوین به عنوان پایتخت دولت صفوی برگزار می شود.
وی گفت: هفته ملی قزوین فرصت خوبی برای معرفی تمام ظرفیت های قزوین در بخش های گردشگری، فرهنگی،تاریخی،اجتماعی و…در سطح کشور است.
درافشانی خاطر نشان کرد: در دوره مدیریتی جدید شعار قزوین شاداب نزدیک ترین مقصد به عنوان اصلی ترین شعار شهرداری و شورای شهر انتخاب شد و سازمان فرهنگی ورزشی نیز برنامه ریزی هفته فرهنگی قزوین را در این چهارچوب قرار داد.
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: بیشتر این برنامه ها در شهرک های اقماری و مناطق منفصل شهری با هدف ایجاد توازن در ایجاد شور و نشاط بین تمام مردم قزوین اجرا خواهد شد.
درافشانی با اشاره به مهمترین برنامه های هفته قزوین افزود: برگزاری همایش آیت روح فزا در تجلیل و نکوداشت آیت الله شیخ علی محمدی تاکندی از برجسته ترین همایش های فرهنگی مذهبی این هفته است که با هدف آشنایی و شناخت بیشتر مردم با این شخصیت معنوی برگزار می شود.
وی با اشاره به سابقه دیرینه قزوین در زمینه طنز خاطر نشان کرد:برگزاری همایش ملی طنز ایران یکی دیگر از برجسته ترین همایش های فرهنگی- ادبی این هفته است که در سال آینده به شکل جشنواره در قزوین برگزار خواهد شد.
این مسئول شهری خا طر نشان کرد: تجلیل از چهره های شاخص و نام آور قزوینی در عرصه فرهنگ و هنر یکی دیگر از برنامه های هفته قزوین است.
درافشانی با اشاره به همزمانی عید فرخنده غدیر با هفته قزوین و نقش شهدا در زنده نگه داشتن سیره علوی در استان افزود:با توجه به برگزاری کنگره سه هزار شهید استان در آبان ماه سال جاری، برنامه شب خاطره با شهدا یکی دیگر از برنامه شاخص فرهنگی و مذهبی این هفته است که در آن خانواده های شهدای سادات به بیان خاطره و نقش شهدا در حفظ انقلاب اسلامی خواهند پرداخت.
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین با اشاره به برگزاری برنامه شب های فیروزه ای خاطر نشان کرد:در هفته فرهنگی قزوین شخصیت های کشوری و هنرمندان ملی در برنامه شب های فیروزه ای در مجموعه تاریخی سعد السلطنه حضور یافته و این برنامه به طور مستقیم از شبکه پنج سیمای جمهوری اسلامی در سراسر کشور پخش خواهد شد.
وی در آخر با اشاره به برنامه های مختلف در هفته فرهنگی قزوین خاطر نشان کرد:اجرای برنامه های شاد فرهنگی با عنوان کاروان شهر شاداب در ناحیه های منفصل شهری،جشنواره های بازی فکری و اجرای آیین های ورزش باستانی و زورخانه ای با شرکت چهار استان در سبزه میدان از دیگر برنامه های شاخص برنامه ریزی شده در هفته قزوین هستند.
۶۱۰۴

انتهای پیام /*


فرهنگی


هفته قزوین


سازمان فرهنگی


اجتماعی و ورزشی شهرداری


قزوین

نظرات بسته شده است.