از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 60894

163 بازدید

رودی جولیانی دیروز (۲۸ مرداد)درمصاحبه ای با اشاره به احتمال مصاحبه تیم رابرت مولر دادستان ویژه تحقیقات دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا گفت: شما می گوئید که ترامپ شهادت دهد چون راستش را گفته و نباید نگران باشد. این احمقانه است چرا که هر کسی برداشت خاص خود را از حقیقت […]

رودی جولیانی دیروز (۲۸ مرداد)درمصاحبه ای با اشاره به احتمال مصاحبه تیم رابرت مولر دادستان ویژه تحقیقات دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا گفت: شما می گوئید که ترامپ شهادت دهد چون راستش را گفته و نباید نگران باشد. این احمقانه است چرا که هر کسی برداشت خاص خود را از حقیقت دارد و نه عین آن را.
مجری در واکنش گفت: حقیقت، حقیقت است.
جولیانی پاسخ داد: نه، نه! حقیقت حقیقت نیست. دونالد ترامپ می گوید که درمورد مایکل فلین (مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا) با جیمز کومی صحبتی نکرده و کومی می گوید که صحبت کرده است. حالا شما بگوئید، حقیقت کدام است؟!
جولیانی پیشتر و در جریان یک مصاحبه دیگر نیز به این شکل در مورد حقیقت و واقعیت اظهار نظر کرده بود.
به گزارش خطرنگار، جولیانی پیشتر گفته بود که فایل صوتی مربوط به مکالمات خصوصی بین دونالد ترامپ و مایکل کوهن وکیل شخصی پیشین او نشان می دهد که رئیس جمهور مرتکب هیچ گونه خطایی نشده است.
جولیانی به فایل صوتی اشاره داشت که در روزهای گذشته از مکالمات بین کوهن و ترامپ درباره ماجرای رسوایی اخلاقی تازه رئیس جمهوری آمریکا درارتباط با یکی از مدل های مجله های غیر اخلاقی انتشار یافت. در این نوارها به موضوع پرداخت پول به یک مدل سابق اشاره می شود که مدعی است با ترامپ روابط غیراخلاقی داشته است.
شبکه خبری سی ان ان به تازگی به نقل از کوهن فاش کرد که ترامپ در زمان کارزار انتخاباتی اش از نشست محرمانه اعضای ستاد انتخاباتی اش با روس ها در برج ترامپ خبر داشته است؛ موضوعی که از سوی جولیانی رد شده است.
در این نشست که در ماه ژوئن ۲۰۱۶ برگزار شد، طرف روس پیشنهاد ارائه برخی اطلاعات مخرب علیه هیلاری کلینتون رقیب انتخاباتی ترامپ را داد. کوهن فاش کرد که رئیس جمهوری آمریکا برغم بار‌ها تکذیب مبنی بر اینکه در جریان این نشست نبوده، در جریان آن بوده است.
سی ان ان درادامه گزارش داد: بنابر برخی منابع خبری کوهن گفته که قصد دارد این اطلاعات را در اختیار ‘رابرت مولر’ بازرس ویژه کمیته تحقیق مداخله روسیه درانتخابات ۲۰۱۶ آمریکا قرار دهد.
این رسانه تصویری آمریکایی افزود:اظهارات کوهن درتقابل با تکذیب مکرر دونالد ترامپ، پسرش دونالد ترامپ جونیور و سایر وکلای آنهاست که گفته اند شخص رئیس جمهوری آمریکا هیچگونه اطلاعی از این دیدار در برج ترامپ نداشته است. خبر این ملاقات در ماه جولای ۲۰۱۷ توسط نیویورک تایمز افشا شد.
اروپام**۳۰۹۲**۱۵۹۰

انتهای پیام /*


سیاسی


دونالد ترامپ


رودی جولیانی


مغلطه

نظرات بسته شده است.