از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 60849

146 بازدید

عاطفه زارعی روز یکشنبه در گفت و گو با خطرنگار، اظهار داشت: غنی ‌سازی منابع کتابخانه ‌های عمومی از شاخص‌ های رشد فرهنگی در جامعه است و کتاب‌ های اهدایی در مرتفع کردن نیاز مطالعاتی مردم بسیار نقش دارد. وی با اشاره به مصوبه انجمن کتابخانه ‌های عمومی استان درباره اهدای کتاب ‌های دستگاه ‌های […]

عاطفه زارعی روز یکشنبه در گفت و گو با خطرنگار، اظهار داشت: غنی ‌سازی منابع کتابخانه ‌های عمومی از شاخص‌ های رشد فرهنگی در جامعه است و کتاب‌ های اهدایی در مرتفع کردن نیاز مطالعاتی مردم بسیار نقش دارد.
وی با اشاره به مصوبه انجمن کتابخانه ‌های عمومی استان درباره اهدای کتاب ‌های دستگاه ‌های اجرایی به کتابخانه ‌ها تاکید کرد: همکاری مدیران موجب تقویت منابع کتابخانه ها شود.
زارعی افزود: طرح اهدای کتاب از سال ۹۲ آغاز شده و افزون بر ۲۹۴ هزار جلد کتاب در این طرح به کتابخانه های عمومی در سراسر استان هدیه شده است.
مدیرکل کتابخانه های عمومی همدان خاطرنشان کرد: در این طرح مردم کتاب ‌های غیرمصرفی خود را به نزدیک ‌ترین کتابخانه تحویل داده و سپس کتاب ‌های اهدایی به کتابخانه ‌های محروم ارسال می شود.
گفتنی است؛ ماه گذشته نیز در اقدامی خیرخواهانه از سوی خانواده شهیدان دوروزی، ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌ های عمومی همدان اهدا شد.
در حال حاضر یک میلیون و ۴۸۵ جلد کتاب درون قفسه های ۱۱۱ باب کتابخانه استان همدان جای گرفته است.
۷۵۲۷/۱۱۸۱

انتهای پیام /*


فرهنگی


اهدای کتاب


فرهنگ مطالعه


کتابخانه های عمومی همدان

نظرات بسته شده است.