از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 60509

132 بازدید

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس در گزارش روز شنبه خود به نقل از رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان اعلام کرد: ماموران این واحد پس از مطلع شدن از اینکه یک نفر قاچاقچی به وسیله یک دستگاه سمند در یکی از محله های شیراز قصد فروش یک محموله مواد مخدر را دارد، مبادرت […]

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس در گزارش روز شنبه خود به نقل از رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان اعلام کرد: ماموران این واحد پس از مطلع شدن از اینکه یک نفر قاچاقچی به وسیله یک دستگاه سمند در یکی از محله های شیراز قصد فروش یک محموله مواد مخدر را دارد، مبادرت به شناسایی و دستگیری او کردند.
سرهنگ محمد جعفر تولایی افزود: ماموران پس از رصد اطلاعاتی، خودرو سمند را در شیراز مشاهده و در یک عملیات ضربتی پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.
وی گفت: در بازرسی از این وسیله نقلیه، ۱۳کیلوگرم هرویین کشف، یک نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

**کشف ۱۵۷کیلو و ۱۸۰گرم تریاک در داراب
همچنین در گزارش دیگری از این معاونت از قول فرمانده انتظامی شهرستان داراب آمده است: در چارچوب تشدید طرح مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، در تعامل بین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان و شرق تهران، ماموران از تردد یک دستگاه وانت پیکان حامل مواد مخدر مطلع شدند.
سرهنگ عبدالرضا ضربت افزود: پس از انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، خودرو مورد نظر در محور داراب شناسایی شد و پس از مسافتی تعقیب و گریز، راننده وسیله نقلیه یاد شده با توجه به کوهستانی بودن منطقه با به جا گذاشتن خودرو متواری شد و ماموران در بازرسی از آن ۶۸ کیلو و ۳۱۰ گرم تریاک کشف کردند.
به گفته وی، تلاش برای دستگیری متهم ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان داراب ادامه داد: همچنین ماموران انتظامی این شهرستان در حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه پژو ۴۰۵ شک کردند و راننده خودرو نیز به محض مشاهده ماموران متواری شد.
ضربت بیان داشت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز این وسیله نقلیه توسط ماموران متوقف و در بازرسی از آن، ۵۸ کیلو و ۸۷۰ گرم تریاک کشف شد و سه نفر قاچافچی دستگیر شدند.
وی گفت: یک دستگاه پژو ۴۰۵ دیگر که خودرو حامل مواد مخدر را پشتیبانی می کرد نیز توقیف شد.
ضربت بیان کرد: همچنین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان پس از مطلع شدن از اینکه فردی قصد دارد با استفاده از یک دستگاه پراید مقادیری مواد مخدر را به شهر داراب انتقال دهد با انجام گشت های محسوس و نامحسوس، خودرو مورد نظر را در محورهای مواصلاتی شناسایی کردند.
او افزود: راننده خودرو یاد شده به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز در نهایت خودرو توقیف، در بازرسی از آن ۳۰ کیلوگرم تریاک کشف و راننده آن تحویل مرجع قضایی شد.
شهرستان داراب در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
۹۸۷۳ /۶۱۱۸

انتهای پیام /*


اجتماعی


انتظامی


مواد مخدر


فارس

نظرات بسته شده است.