از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 60241

105 بازدید

به گزارش خبرنگار اعزامی خطرنگار، قائدی روز جمعه پس از برتری ۳ بر صفر تیم ایران برابر کره شمالی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را برای این پیروزی شیرین شاکرم، البته تیم کره شمالی در بازی نخست خود مقابل میانمار نمایش خیلی خوبی ارائه داد و تیم آنالیز امید ایران نیز روایت از بازی […]

به گزارش خبرنگار اعزامی خطرنگار، قائدی روز جمعه پس از برتری ۳ بر صفر تیم ایران برابر کره شمالی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را برای این پیروزی شیرین شاکرم، البته تیم کره شمالی در بازی نخست خود مقابل میانمار نمایش خیلی خوبی ارائه داد و تیم آنالیز امید ایران نیز روایت از بازی سخت ما مقابل آنها داشت. اما با اجرای دستورات کادر فنی، آنها نتوانستند یک توپ هم روی دروازه ایران ارسال کنند.
وی درباره حضورش از نیمه دوم بازی گفت: از نیمکت نشینی خود ناراحت نیستم و اینکه به دلیل حضور در تیم استقلال باید حتما ۹۰ دقیقه بازی کنم قابل قبول نیست زیرا در تیم ایران همدلی مهمترین مسئله است و این نظر کادر فنی بود که در نیمه دوم وارد زمین شوم.
هافبک تیم فوتبال امید ادامه داد: از آنجا که بین بازی نخست و این دیدار فقط ۲ روز فاصله بود با نظر کادر فنی در نیمه دوم وارد زمین مسابقه شدم که خوشبختانه گلزنی هم کردم. البته قبول می کنم که شانس در زدن این گل خیلی دخیل بود.
تیم فوتبال امید ایران در دومین بازی مرحله گروهی خود به مصاف کره شمالی رفت و با گل های «امیر روستایی»، «مهدی قائدی» و «عارف آغاسی» به پیروزی رسید.
تیم کره شمالی از دقیقه ۵۲ این دیدار به دلیل اخراج بازیکن خود بازی را ۱۰ نفره پیگیری می کرد.
تیم فوتبال امید ایران در گروه F رقابت‌های فوتبال بازی‌های آسیایی علاوه بر کره‌شمالی با تیم‌های عربستان و میانمار همگروه است که در سومین دیدار مرحله گروهی خود از ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۲۹ مرداد ماه به مصاف تیم میانمار می رود.
ورزشی**۹۰۲۹**۳۷۸۳**۱۵۹۷

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


مهدی قائدی


جاکارتا ۲۰۱۸

نظرات بسته شده است.