از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 60025

108 بازدید

عباس قهرمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: این سهمیه ها در رشته های شنا، والیبال و دوومیدانی کسب شده است.وی اضافه کرد: حمید اسلامی و وحید علی نجیمی در رشته دو ومیدانی، زهرا نجاتی عارف در والیبال و علیرضا جلیلی در رشته شنا ورزشکاران همدانی اعزامی به بازی های […]

عباس قهرمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: این سهمیه ها در رشته های شنا، والیبال و دوومیدانی کسب شده است.
وی اضافه کرد: حمید اسلامی و وحید علی نجیمی در رشته دو ومیدانی، زهرا نجاتی عارف در والیبال و علیرضا جلیلی در رشته شنا ورزشکاران همدانی اعزامی به بازی های پاراآسیایی خواهند بود.
قهرمانی بیان کرد: همچنین مهدی موسوی به عنوان مربی تیم ملی دو ومیدانی نابینایان و کم بینایان و نیز حسین صالحی منش به عنوان همراه دونده حمید اسلامی ملی پوش نابینایان کشورمان به اندونزی اعزام می شوند.
معاون اداره ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: تمامی ورزشکاران پاراآسیایی همدان شانس اصلی در کسب مدال هستند.
وی افزود: هر چهار ورزشکاران پاراآسیایی همدان از سوابق ارزنده در کسب مدال های مختلف بین المللی برخوردار هستند و تجربه آنها به کسب مدال های خوش رنگ بازی های پاراآسیایی کمک شایانی خواهد کرد.
قهرمانی یادآور شد: استان همدان امسال به نسبت دوره گذشته در بازی های آسیایی و پاراآسیایی از رشد قابل توجهی در کسب سهمیه برخوردار است.
بازی های پاراآسیایی جاکارتا اندونزی شهریورماه امسال در رشته های مختلف ورزشی آغاز می شود.
۷۵۲۰/۲۰۸۷

انتهای پیام /*


ورزش


پاراآسیایی


کسب سهمیه


همدان

نظرات بسته شده است.