از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 59960

112 بازدید

به گزارش خطرنگار، محمدجواد فدایی روز پنجشنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان افزود: کشاورزان نیز با تدوین نقشه اراضی کشاورزی باید طبق پروانه خود، از آب کشاورزی برداشت کنند.وی با بیان اینکه استانداری کرمان هزینه کنتورها را تامین می کند اظهار داشت: یکی از مصوبات این نشست، تجهیز […]

به گزارش خطرنگار، محمدجواد فدایی روز پنجشنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان افزود: کشاورزان نیز با تدوین نقشه اراضی کشاورزی باید طبق پروانه خود، از آب کشاورزی برداشت کنند.
وی با بیان اینکه استانداری کرمان هزینه کنتورها را تامین می کند اظهار داشت: یکی از مصوبات این نشست، تجهیز چاه های مجاز به کنتور هوشمند است لذا باید تعداد کنتورهای نصب شده توسط سازمان جهادکشاورزی شمال و جنوب استان اعلام شود.
سرپرست استانداری کرمان گفت: از ۳۴ هزار حلقه چاه کشاورزی مجاز موجود در استان کرمان فقط چهار هزار مورد کنتور حجمی دارند.
وی با بیان اینکه مجهز کردن چاه ها به کنتور حجمی از امروز در دستور کار قرار گیرد افزود: باید میزان کنتورهای هوشمند را افزایش داد زیرا مصرف آب حوزه کشاورزی در این استان نیز باید کنترل شود.
فدایی عنوان کرد: از منابع مالی باید در اجرای سیستم آبیاری نوین استفاده کرد و همچنین این امر در بین کشاورزان ترویج شود.
وی گفت: برای کشت گلخانه ای در استان کرمان نیاز به مجوز محیط زیست، اداره کل آب نیاز نیست و جهاد کشاورزی این مجوزها را ارائه می کند.
نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان روز پنجشنبه با حضور سرپرست استانداری، مسئولان دستگاه های اجرایی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی این استان در محل سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد.
۳۰۲۹/۷۴۲۰

انتهای پیام /*


اقتصاد


کشاورزی


نقشه اراضی کشاورزی


کرمان

نظرات بسته شده است.