از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 59307

96 بازدید

محمود حاجی حسینی دوشنبه شب در گفت و گو با خطرنگار، افزود: نجمه سازنجیان در شمشیربازی ، ماندانا دهقان و بهنام آرین در دوچرخه ‌سواری، احسان ابویی در هندبال، امیر کاظم‌پور در تیراندازی با کمان، نوید ملک‌ ثابت در اسکواش، محمدعلی ذاکری در جودو ، مهدی معصومی در تنیس روی میز معلولان، علی اکبر ابراهیمی […]

محمود حاجی حسینی دوشنبه شب در گفت و گو با خطرنگار، افزود: نجمه سازنجیان در شمشیربازی ، ماندانا دهقان و بهنام آرین در دوچرخه ‌سواری، احسان ابویی در هندبال، امیر کاظم‌پور در تیراندازی با کمان، نوید ملک‌ ثابت در اسکواش، محمدعلی ذاکری در جودو ، مهدی معصومی در تنیس روی میز معلولان، علی اکبر ابراهیمی و مهدیه خاکباز و مهدیه سلطانی در بسکتبال با ویلچر جزو دعوت شدگان هستند.
وی با آرزوی موفقیت برای تمام دعوت شدگان ادامه داد: از میان داوران بین المللی یزد نیز حسن صدیقی در رشته شمشیربازی و علی دهقان در رشته گلبال برای قضاوت این بازی ها دعوت شدند.
وی با با اشاره به اینکه هنوز ممکن است تعدادی از ورزشکاران و داوران استان به بازی های آسیایی دعوت شوند ابراز امیدواری کرد آنها برای ایران و استان افتخار کسب کنند.
هجدهمین دوره بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا از ۱۸ آگوست تا ۲ سپتامبر سال جاری میلادی در این شهر به عنوان میزبان اصلی و همزمان در شهرهای « پالم بانگ » و « باندونگ » به عنوان میزبان مکمل در سه ورزشگاه « گلورا»، « بونگ» و « کارنو» در ۴۷ رشته ورزشی برگزار خواهد شد.
همچنین سومین دوره بازی‌ های پاراآسیایی مهر ماه ۱۳۹۷ به مدت هشت روز در جاکارتا، پایتخت کشور اسلامی اندونزی برگزار خواهد شد.
استان یزد با یک میلیون و ۱۳۸ هزا نفر جمعیت، ۴۷ هیات ورزشی و ۶۵ هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
۷۵۳۶/ ۶۱۹۷

انتهای پیام /*


ورزش


بازی اسیایی


ورزشکاران


استان یزد

نظرات بسته شده است.