از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 59257

119 بازدید

به گزارش خطرنگار، حسین اسکندری روز دوشنبه درجمع خبرنگاران افزود:اکنون شمار مدرسان فعال دانشگاه های علمی کاربردی استان ۹۷۷ نفر است.وی یادآورشد:پارسال نیز فراخوان جذب ۲۵۰ مدرس ارائه شد که در این ارتباط مدرسانی از دانشگاه های مطرح کشور از جمله صنعتی شریف جذب شدند.اسکندری ادامه داد:واحدهای دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر تاکنون ۳۰هزار نفر […]

به گزارش خطرنگار، حسین اسکندری روز دوشنبه درجمع خبرنگاران افزود:اکنون شمار مدرسان فعال دانشگاه های علمی کاربردی استان ۹۷۷ نفر است.
وی یادآورشد:پارسال نیز فراخوان جذب ۲۵۰ مدرس ارائه شد که در این ارتباط مدرسانی از دانشگاه های مطرح کشور از جمله صنعتی شریف جذب شدند.
اسکندری ادامه داد:واحدهای دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر تاکنون ۳۰هزار نفر فارغ تحصیل داشته که از این شمار ۳۹ درصد دربخش صنعت، ۱٫۵ کشاورزی، ۵۱٫۵ درصد در مدیریت و خدمات و هشت درصد نیز در رشته های دانشگاهی مرتبط با فرهنگ و هنر فارغ تحصیل شدند.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر یادآورشد:درحالی که برخی از دانشگاه تا ۵۰ درصد کاهش دانشجو داشتند این دانشگاه شمار دانشجویان جذب شده آن در سال گذشته رشد ۱۵ درصدی تجربه کرد.
اسکندری افزود: نام نویسی دوره های کاردانی و کارشناسی نیز به ترتیب از ۲۲ و ۲۹ مرداد آغاز و در هر مقطع به مدت یک هفته نام نویسی می شود.
وی بیان کرد: رشد و پیشرفت مراکز علمی و کاربردی در استان بوشهر بطور کامل محسوس است که کسب موفقیت های آنان در جشنواره های معتبر کشوری خود گواهی بر این ادعا است.
اسکندری در ارتباط با خدمات دانشگاه برای دانشجویان نیز اظهار داشت: پرداخت تسهیلات ۵۰۰ میلیوت ریال با نرخ بهره ۲ درصد از اهم خدمات دانشگاه علمی کاربردی برای دانشجویان است که این یک فرصت ارزشمند برای اشتغالزایی نیروهای تحصیل کرده دانشگاه است.
وی یادآورشد: برای توسعه کمی، کیفی سازی خدمات آموزشی با هدف تضمین آینده شغلی دانشجویان مورد توجه ویژه قرار گرفته است.
وی گفت: در این ارتباط تدوین سند چهار ساله با تعریف یک سری شاخص ها در جهت ارتقاو کیفی دانشگاه از سال ۹۶ آغاز شده است.
اسکندی افزود: همچنین با رتبه بندی مراکز دانشگاه علمی کاربردی استان آنها در قالب یک سامانه در سه سطح یک، دو و سه رتبه بندی شده اند تا بر اساس یک سری شاخص ها رشته های دانشگاهی بین آنها توزیع شود.
۷۲۱۲/۶۰۴۵

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


دانشگاه


دانشجو


دانشگاه

نظرات بسته شده است.