از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 59227

122 بازدید

به گزارش خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت بحران کشور، جمعی از فعالان سازمان های مردم نهاد در چرخه مدیریت بحران به مناسبت ۲۲ مرداد ، روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی با اسماعیل نجار معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران کشور دیدار و گفت وگو کردند.رییس سازمان مدیریت بحران در […]

به گزارش خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت بحران کشور، جمعی از فعالان سازمان های مردم نهاد در چرخه مدیریت بحران به مناسبت ۲۲ مرداد ، روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی با اسماعیل نجار معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران کشور دیدار و گفت وگو کردند.
رییس سازمان مدیریت بحران در این دیدار با تبریک روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی، حضور و مشارکت سازمان های مردم نهاد را بیانگر توسعه یافتگی جامعه دانست.
نجار افزود: حضور و بروز سمن ها در چرخه مدیریت بحران کشور یکی از اساسی ترین مولفه های مهم توسعه پایدار است
وی ارتقا فرهنگ جامعه در کاهش آسیب پذیری در مواجهه با حوادث و مخاطرات طبیعی را با حضور و مشارکت تشکل های مردم نهاد در چرخه مدیریت بحران هدفی دست یافتنی و موثر عنوان کرد.
معاون وزیر کشور با قدردانی از حضور پرشور مردم و تشکل های مردم نهاد در زلزله سال گذشته کرمانشاه بر هماهنگی، ساماندهی و برنامه ریزی پیرامون نحوه حضور و ارائه خدمت توسط سازمان های مردم نهاد تاکید کرد.
نجار اظهارداشت: در صورت ساماندهی مشارکت های مردمی می توان به شکل شایسته و کارآمد علاوه بر خدمت گذاری بهتر از هدر رفت بسیاری از هزینه ها جلوگیری کرد که نهادینه کردن این مهم با همکاری سمن ها میسر می شود.
وی سمن ها را به عنوان رابطان اثربخش بین دو بخش دستگاه های اجرایی در حوزه مدیریت بحران با مردم دانست و خواستار تقویت هم افزایی و هماهنگی هرچه بیشتر برای افزایش حضور و مشارکت آنها شد.
فعالان سازمان های مردم نهاد در چرخه مدیریت بحران نیز در ادامه این دیدار با برشمردن عملکرد سمن ها به بیان نظرات خود در راستای هم افزایی و همکاری در این عرصه پرداختند.
همچنین منوچهر حسنی مدیر هماهنگی سازمان های مردم نهاد سازمان مدیریت بحران کشور در این جلسه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده برای ایجاد شبکه های استانی تشکل ها و نحوه خدمات و بهره مندی از ظرفیت سمن ها ارائه کرد.
سیام**۳۰۷۰**۱۳۳۶

انتهای پیام /*


سیاسی


مدیریت بحران


سمن ها


فرهنگ سازی

نظرات بسته شده است.