از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 59068

117 بازدید

به گزارش خطرنگار، اصغر اکبری شامگاه یکشنبه پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران گفت: نیمه نخست، بازی پایا پایی ر ا انجام دادیم و توانستیم مهاجمین سرعتی تیم حریف را کنترل کنیم .وی اضافه کرد: در نیمه دوم نیز با شناخت خوبی که از تیم حریف پیدا کردیم بازی را در دست گرفیتم و […]

به گزارش خطرنگار، اصغر اکبری شامگاه یکشنبه پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران گفت: نیمه نخست، بازی پایا پایی ر ا انجام دادیم و توانستیم مهاجمین سرعتی تیم حریف را کنترل کنیم .
وی اضافه کرد: در نیمه دوم نیز با شناخت خوبی که از تیم حریف پیدا کردیم بازی را در دست گرفیتم و توانستیم چهار بار دروازه این تیم را باز کنیم .
سرمربی شیرازی و سابق تیم قشقایی که دو هفته پیش از شروع این رقابت ها از این تیم جدا شده بود ادامه داد : امکانات تیم قشقایی خوب نبود و برای اینکه بتوانم جایی بروم که شرایط خوبی داشته باشد از این رو تیم مس رفسنجان را برای پیشرفت انتخاب کردم .
اکبری افزود : بازیکنان و دست اندرکاران تیم قشقایی هم با جداییم موافقت کردند و به تیم مس رفسنجان رفتم .
** سرمربی تیم قشقایی شیراز : تیم را دیر تحویل گرفتم
مهرداد شکاری سر مربی تیم قشقایی هم گفت : تا ۲ هفته پیش تکلیف تیم مشخص نبود از این رو کار را دیر شروع کردیم .
وی اضافه کرد: تا ساعتی پیش از شروع بازی به دلیل عدم انتقال تیم برق جدید به قشقایی، اجازه بازی کردن نداشتیم که این امر نیز می تواند دلیل دیگری باشد برای شکست سنگین برابر تیم مس رفسنجان .
وی ادامه داد :تماشاگران تیم قشقایی که استقبال خوبی از بازی کردند حق داشتند که با ناراحتی ورزشگاه را ترک کنند اما به آنها قول می دهم در ادامه مسابقات روند خوبی داشته باشیم .
دیدار تیم های قشقایی شیراز و مس رفسنجان در هفته نخست رقابت های فوتبال دسته یک کشور شامگاه یکشنبه در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه سنگین چهار بر یک میزبان همراه بود.
شروع فصل جدید رقابت های فوتبال دسته یک برای نمایندگان فارس روز خوبی نبود و تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم روز بیستم مرداد ماه ۹۷ با یک بازی ضعیف مغلوب تیم اکسین البرز شد .
رقابت های فوتبال دسته یک باشگاه های کشور ۱۸تیم حضور دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر فصل ۹۸ را دریافت خواهند کرد.
تیم های فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز، نمایندگان استان فارس در لیگ دسته یک هستند.
۷۳۶۸/ ۲۰۲۷

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


دسته یک


قشقایی شیراز

نظرات بسته شده است.