از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 58530

74 بازدید

به گزارش خطرنگار، ، حجت الاسلام امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه که در مدرسه قلعه این شهر برگزار شد افزود: اکنون که دشمن با تمام قوا به جنگ اقتصادی مردم ایران آمده همه مردم و نهادها با قدرت تمام باید در صحنه باشند. وی مبارزه ریشه ای با فساد و اخلالگران اقتصادی […]

به گزارش خطرنگار، ، حجت الاسلام امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه که در مدرسه قلعه این شهر برگزار شد افزود: اکنون که دشمن با تمام قوا به جنگ اقتصادی مردم ایران آمده همه مردم و نهادها با قدرت تمام باید در صحنه باشند.
وی مبارزه ریشه ای با فساد و اخلالگران اقتصادی را خواست اصلی مردم عنوان کرد و گفت: باید در برخورد با مفسدان رودربایستی ها کنار گذاشته شده و دولت هم در این باره اقدام اساسی انجام دهد.
امام جمعه شاهرود گفت: دشمن دنبال ایجاد نومیدی درمیان مردم است ، نباید گذاشت کسانی در زمین دشمن بازی کرده و او را در دستیابی به اهدافش کمک کنند.
وی بهره برداری از ظرفیت های بسیار زیاد کشور در مقابله با دشمنان را خواستار شد و گفت: در شرایط کنونی باید همه خواص به میدان آمده و با روشنگری های خود و تبیین اهداف دشمنان ، از دستاوردهای نظام پاسداری کنند.
امام جمعه شاهرود با بیان این که مردم مشکلاتی دارند که باید رسیدگی شود، ادامه داد: مطالبات مردم باید در مجاری صحیح آن مطرح و برطرف شود ، خواست دشمن ایجاد التهاب است .
۷۳۵۸/۶۱۶۷

انتهای پیام /*


سیاسی


نمازجمعه


شاهرود


امینی

نظرات بسته شده است.