از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 58510

121 بازدید

به گزارش خطرنگار، حسین عباسی شامگاه پنجشنبه در جمع فعالان سیاسی پیشوا اظهارداشت: اگر در مورد مشکلی فقط صحبت کنیم ولی در میدان عمل وارد نشویم مشکلی از مردم حل نخواهد شد و راه به جایی نمی بریم.وی افزود: شرایط کشور به گونه ای است که باید در مورد اقتصاد، معیشت و مشکلات کوچک و […]

به گزارش خطرنگار، حسین عباسی شامگاه پنجشنبه در جمع فعالان سیاسی پیشوا اظهارداشت: اگر در مورد مشکلی فقط صحبت کنیم ولی در میدان عمل وارد نشویم مشکلی از مردم حل نخواهد شد و راه به جایی نمی بریم.
وی افزود: شرایط کشور به گونه ای است که باید در مورد اقتصاد، معیشت و مشکلات کوچک و بزرگ مردم و راه های برون رفت از آنها چاره اندیشی و با حضور در میدان عملیات و ارائه خدمات، تفکرمان را به مردم عرضه کنیم.
عباسی بیان کرد: با توجه به خدمات گذشتگان و وجود برخی مشکلات، سطح مطالبات مردم پیشوا افزایش یافته و برای اینکه تفکر اصلاح طلبی را در شهرستان نهادینه سازید باید آن را با کار و تلاش اجرا و به همگان معرفی کنید.
سرپرست فرمانداری پیشوا راه اندازی مجمع مشورتی، شورای مشاوران جوان، شورای سیاستگذاری شهرستان، نهادسازی، فعال سازی بانوان و شورای اطلاع رسانی را از جمله برنامه های خود در شهرستان پیشوا عنوان کرد.
وی گفت: امروز فعالان سیاسی از جمله اصلاح طلبان به این بلوغ فکری و پختگی رسیده‌اند که عرصه فعالیت نباید تک صدایی و یک بعدی باشد چراکه حضور رقبای سیاسی می تواند آنان را به گفتمان مشترک برای شناسایی نیازهای اساسی شهرستان برساند.
عباسی تأکید کرد: فرصت خدمت به مردم بسیار کوتاه و گذرا است و باید با همراهی همه کسانی که دل در گرو رشد و بالندگی شهرستان پیشوا دارند، زندگی را به کام مردم شیرین کنیم.
سرپرست فرمانداری پیشوا خاطرنشان کرد: اکنون عرصه کار فراهم است، مردم توقعات زیادی دارند و اگر بخواهیم از عهده آنها برآییم لازم است هم خودمان احساس مسئولیت کنیم و هم در دیگران احساس وظیفه و تکلیف به وجود آوریم تا در مسیر تحقق خواسته های عمومی مردم عزم و اراده جمعی و همگرایی شکل گیرد.
عباسی سوم مردادماه جاری به عنوان سرپرست فرمانداری پیشوا معرفی شد.
شهرستان پیشوا با ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/۷۲۵۴/ ۱۰۰۸

انتهای پیام /*


سیاسی


اصلاح طلبی


سیاست


ورامین

نظرات بسته شده است.