از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 58502

111 بازدید

«پشت دیوار سکوت» فیلمی با کارگردانی مسعود جعفری جوزانی با موضوع شکستن تابوی اطلاع رسانی بیماری اچ آی وی است که پرویز پورحسینی در این فیلم نقش یک استاد دانشگاه متعهد و فعال در زمینه اجتماعی را بازی می کند.ابن هنرمند باسابقه روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خطرنگار، درباره اینکه آیا […]

«پشت دیوار سکوت» فیلمی با کارگردانی مسعود جعفری جوزانی با موضوع شکستن تابوی اطلاع رسانی بیماری اچ آی وی است که پرویز پورحسینی در این فیلم نقش یک استاد دانشگاه متعهد و فعال در زمینه اجتماعی را بازی می کند.
ابن هنرمند باسابقه روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خطرنگار، درباره اینکه آیا هنرمندان می توانند در تغییر نگاه مردم نسبت به بیماری تاثیرگذار باشند یا خیر، افزود: وظیفه ما هنرمندان این است که بتوانیم این نقش را ایفا و به تغییر نوع نگاه به بیمای ایدز کمک کنیم.
وی درباره نقش خود در این فیلم سینمایی ادامه داد: اگر در این فیلم بازی و سعی کردم در شکستن تابوی صحبت راجع به ایدز مثمرثمر باشم، فقط وظیفه خود را انجام دادم و این روند باید ادامه دار باشد.
پوحسینی اظهار کرد: سینما می تواند در آگاهی‌بخشی مردم موثر باشد اما تلویزیون بیشتر از سینما می تواند نقش داشته باشد چون تلویزیون عام تر از سینما است؛ در سینما مردم باید پول بدهند و وقت بگذارند اما تلویزیون در همه جا حتی در روستاها هم وجود دارد و همه می توانند از آگاهی‌بخشی آن بهره مند شوند.
این هنرپیشه سینما در عین حال با انتقاد از تلویزیون ادامه داد: وظیفه تلویزیون این بود که این کار را انجام دهد ولی تلویزیون کمی محتاطانه عمل می کند تا همین چند سال قبل، صحبت کردن درباره به ایدز تابو و ممنوع بود و این امر درحقیقت خیانتی بود که انجام شد.
فراهنگ** ۷۳۲۹**۱۰۵۵

انتهای پیام /*


فرهنگی


سینما


ایدز


بازیگر

نظرات بسته شده است.