از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 58418

101 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، ، سید محمد نظری عصر روز پنجشنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران مازنی از پروژه های راهسازی افزود : برای تکمیل این پروژه ها حدود ۷۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. وی پروژه های آماده افتتاح را شامل ساختمان اداری، راه روستایی، راههای اصلی، پل ارتباطی معرفی کرد و گفت که […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، ، سید محمد نظری عصر روز پنجشنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران مازنی از پروژه های راهسازی افزود : برای تکمیل این پروژه ها حدود ۷۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی پروژه های آماده افتتاح را شامل ساختمان اداری، راه روستایی، راههای اصلی، پل ارتباطی معرفی کرد و گفت که این پروژه ها همزمان با هفته دولت در سال جاری به بهره برداری می رسد.
معاون ساخت و توسعه راههای مازندران اعتبار راهسازی سال جاری این خطه شمال کشور را حدود هفت هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
به گفته نظری تاکنون ۳۰ درصد از این اعتبار به استان تخصیص داده شد و پیش بینی می شود که در سال جاری تخصیص اعتبار راهسازی به بیش از ۵۰ درصد برسد.
معاون راه وشهرسازی مازندران همچنین گفت که پیمانکاران راه و شهرسازی این استان حدود ۳۵۰ میلیارد ریال مطالبات معوقه داشتند که این ارقام پرداخت شد.
نظری افزود که از طریق اسناد خزانه اسلامی به پیمانکاران راه و شهرسازی مازندران بابت این طلب پرداخت شده است.
**تکمیل راه ساری- تاکام تا ۱۴۰۰
این مسئول همچنین گفت که تا شهریور ماه سال جاری حدود ۵ کیلومتر از محور ساری-تاکام زیر پوشش آسفالت قرار می گیرد.
نظری اضافه کرد : براساس برنامه ریزی حدود ۲۵ کیلومتر باقی مانده از این محور نیز تا سال ۱۴۰۰ در صورت تامین اعتبار تکمیل می شود.
وی تملک اراضی و واحدهای مسکونی در مسیر را دلیل اصلی در تاخیر اجرای این پروژه راهسازی اعلام کرده است.
۶۹۸۲/۱۶۵۴

انتهای پیام /*


اقتصاد


هفته دولت


پروزه راهسازی


راه و شهرسازی

نظرات بسته شده است.