از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 58417

64 بازدید

به گزارش خطرنگار، حمیدرضافولادگر روز پنج شنبه در گردهمایی سازمان های مردم نهاد جوانان استان اصفهان افزود: برای تامین آرامش و امید در جامعه نیازمند عشق، وحدت و محبت بین اقشار مختلف مردم هستیم.وی بیان کرد: اختلاف، کارشکنی و شایعه پراکنی مشکلی را از کشور حل نکرده و تنها چالش های کشور را دوچندان می […]

به گزارش خطرنگار، حمیدرضافولادگر روز پنج شنبه در گردهمایی سازمان های مردم نهاد جوانان استان اصفهان افزود: برای تامین آرامش و امید در جامعه نیازمند عشق، وحدت و محبت بین اقشار مختلف مردم هستیم.
وی بیان کرد: اختلاف، کارشکنی و شایعه پراکنی مشکلی را از کشور حل نکرده و تنها چالش های کشور را دوچندان می کند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد ناامیدی و اضطراب در جامعه حربه دشمنان علیه کشورمان است، تصریح کرد: وحدت و انسجام و دوستی بین مردم و گروه های سیاسی نقشه دشمن در ایجاد فضای ناامید کننده را از بین می برد.
وی ادامه داد: سازمان های مردم نهاد جوانان در ایجاد فضای آرام و امیدبخش نقش قابل توجهی دارند و با انجام فعالیت های اجتماعی می توانند زمینه ایجاد وحدت و دوستی را در بین مردم فراهم سازند.
فولادگر با بیان اینکه باید به ظرفیت جوانان توجه و اعتماد کرد، خاطرنشان ساخت: در دهه های اول انقلاب اسلامی توجه به جوانان و بکارگیری ظرفیت این قشر در بدنه اجرایی کشور بیش از حال حاضر بوده و باید مسئولان ارشد نظام در بکارگیری ظرفیت های جوانان اقدام کنند.
وی اقدام مجلس شورای اسلامی در تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان در مدیریت کشور را گامی برای استفاده از جوانان در بدنه اجرایی کشور خواند و گفت: نیروهای جوان دارای شور و قدرت ریسک پذیری هستند و این ویژگی ها فرصتی برای اعتلای کشور است.
فولادگر یادآورشد: خطاهای اجرایی جوانان را نباید بزرگتر از ویژگی های خوب آن ها جلوه داد بلکه باید خطاها را بخشید و به آن ها فرصت اصلاح داد.
در ادامه این جلسه حیدرعلی عابدی، دیگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز به فعالیت اعضای تشکل های مردم نهاد اشاره کرد و افزود: مسئولیت اجتماعی به مسئولیت فردی و خانوادگی اعضای سازمان های مردم نهاد اضافه شده است.
وی ادامه داد: این مسئولیت پذیری ناشی از دغدغه مندی آن ها نسبت به رفع نیازهای جامعه است که نیازمند حمایت و کمک ویژه مسئولان و مدیران دستگاه های اداری است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شناخت نسبت به مسئولیت اجتماعی مردم را در مشارکت اجتماعی فعال می کند، خاطرنشان ساخت: بدون مشارکت اجتماعی قادر به برون رفت از مشکلات و رشد کشور نخواهیم بود.
بیش از ۱۶۰ سازمان مردم نهاد جوان در استان اصفهان فعالیت می کنند.
گردهمایی دبیران و اعضای هیئت اجرایی سازمان های مردم نهاد جوانان استان اصفهان روز پنج شنبه تا بعد از ظهر همان روز در محل هتل پیروزی اصفهان و با حضور برخی از مدیران کل استانی برگزار شد.
در بخشی از این برنامه از فعالیت های موثر سازمان های مردم نهاد جوانان (سمن)برتر تجلیل به عمل آمد.
۷۱۳۱ / ۱۳۳۹

انتهای پیام /*


فرهنگی


اصفهان


سمن های جوانان

نظرات بسته شده است.