از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 58107

124 بازدید

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار سینمایی خطرنگار، فیلم سینمایی «تگزاس» که تا قبل از آغاز نمایش «هزارپا» صدر پرفروش‌های هفتگی را قرق کرده بود حالا پس از کاهش تعداد سالن‌های نمایش دهنده آن این هفته با افت فروش زیادی مواجه شد و در مکان پنجم پُرفروش‌ قرار گرفت.«خاله قورباغه» که از هفته سوم اکران رشد […]

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار سینمایی خطرنگار، فیلم سینمایی «تگزاس» که تا قبل از آغاز نمایش «هزارپا» صدر پرفروش‌های هفتگی را قرق کرده بود حالا پس از کاهش تعداد سالن‌های نمایش دهنده آن این هفته با افت فروش زیادی مواجه شد و در مکان پنجم پُرفروش‌ قرار گرفت.
«خاله قورباغه» که از هفته سوم اکران رشد خوبی در فروش پیدا کرده بود نیز همچنان با همان شیب ملایم افزایش فروش در حال نمایش است و این هفته بالاتر از «تگزاس» در مکان چهارم قرار گرفته است.
«دم سرخ ها» تازه‌ترین ساخته آرش معیریان نیز در نخستین هفته فروش با استقبال مواجه شد و پس از «هزارپا» و « کاتیوشا» در مکان سوم پُرفروش های هفتگی قرار گرفته است.
در بررسی تازه ترین آمار فروش هفتگی فیلم های در حال اکران مانند چهارهفته گذشته «هزارپا» با چهار میلیارد و ۲۷۲ میلیون تومان در صدر پُرفروش‌ها قرار گرفته است.
فیلم سینمایی «هزارپا» حالا پس از ۵ هفته نمایش در ۱۵۵ سالن سینما، ۲۱ میلیارد و ۸۸ میلیون تومان فروخته است.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «دزدی، اتفاقی متوجه راز یک دختر می‌شود و سعی می‌کند از این موقعیت سوء استفاده کند.»
در «هزارپا» هنرمندانی چون رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، شهره لرستانی، لاله اسکندری، امید روحانی، سپند امیرسلیمانی، امیرمهدی ژوله، نعیمه نظام دوست، سینا رازانی، محمد نادری، حسین سلیمانی و شهین تسلیمی ایفای نقش می کنند.

** کاتیوشا
فیلم سینمایی «کاتیوشا» ساخته علی عطشانی نیز این هفته فروش ۳۹۲ میلیون تومانی داشته است و هر چند با فیلم نخست جدول اختلاف بسیار دارد اما در رده دوم قرار گرفته است.
این فیلم پس از دو هفته نمایش در ۱۰۱ سالن سینما در مجموع ۷۸۴ میلیون تومان فروش داشته است.
فیلمنامه «کاتیوشا» را مهدی علی میرزایی و علی عطشانی بر اساس طرحی از مهراب قاسم‌خانی نوشته‌اند.
هادی حجازی فر، احمد مهرانفر، میترا حجار، لیلا اوتادی، ارژنگ امیرفضلی، بیژن بنفشه‌خواه، نیما شاهرخ‌شاهی، قاسم زارع، خشایار راد، میترا دهقانی، مریم سعیدی، امید منصورفلاح، رادمهر روحانی، سحر خزائیلی، آیلار توکلی، پرهام کریمی، داریوش آقایی، علی محمودی، فاطمه مرتاضی، بیتا عطشانی، غزل یگانگی، المیرا صادق‌پور و آرتین حیدری بازیگران «کاتیوشا» هستند.
در خلاصه قصه کمدی «کاتیوشا» آمده است: «من اگه بخوام توی زندگیم موفق باشم حتما نباید اونجوری به زندگی نگاه کنم که تو نگاه می‌کنی.»

**دم سرخ‌ها
فیلم سینمایی «دم سرخ‌ها» ساخته آرش معیریان دیگر فیلم طنز این روزهای سینما نیز این هفته ۳۴۸ میلیون تومان فروخته است که درمجموع و پس از یک هفته نمایش در ۵۶ سالن سینما به نظر فروش مناسبی می آید.
جواد رضویان، بهنوش بختیاری، اندیشه فولادوند، رضا شفیعی جم، علی صادقی، رضا ناجی، اصغر سمسارزاده، شهره لرستانی، جمال اجلالی، سعید پیردوست، عباس جمشیدی فر و شهین تسلیمی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
«دُم سرخ ها» یک فیلم کمدی است که به دغدغه و مشکلات جوانان می پردازد و در خلاصه داستان آن آمده است: «برای فرار از حقیقت خوابیدیم و کابوس دیدیم… .»

**خاله قورباغه
فیلم عروسکی «خاله قورباغه» به کارگردانی افشین هاشمی تنها نماینده سینمای کودک و نوجوان در این دوره اکران نیز این هفته ۳۱۸ میلیون تومان فروخته است.
این فیلم حالا بعد از ۶ هفته نمایش در ۱۰۸ سالن سینما یک میلیارد و ۷۱۹ میلیون تومان فروخته است.
صداپیشه های این فیلم عروسکی هنرمندانی چون شبنم مقدمی، مرضیه برومند، غزل شاکری، نگار اردلان، آناهیتا خسروی، علیرضا علیمردانی، احسان کرمی، علیرضا ناصحی و شهراد بانکی هستند که روایتگری آن را غزل شاکری بر عهده دارد.

**تگزاس
فیلم سینمایی «تگزاس» نیز این هفته با افت فروش بسیار نسبت به هفته های گذشته ۲۵۵ میلیون تومان فروخته است.
این فیلم در مجموع پس از ۱۶ هفته در ۹۷ سالن سینما ۱۳ میلیارد و ۹۸۱ میلیون تومان فروخته است.
در خلاصه داستان فیلم سینمایی تگزاس با بازی حمید فرخ‌نژاد، سام درخشانی و پژمان جمشیدی آمده است: هیچ‌وقت یه ایرانی رو تهدید نکن، حتی تو تگزاس!
در این فیلم به کارگردانی مسعود اطیابی، بازیگران خارجی چون گابریلا پتری، توگان تی‌شی‌را و آدریانو تولوزا ایفای نقش می‌کنند.

**دارکوب
فیلم سینمایی «دارکوب» ساخته بهروز شعیبی نیز به عنوان تنها نماینده آثار اجتماعی در میان ۶ فیلم پرفروش، این هفته ۱۸۶ میلیون تومان فروخته است.
این فیلم در مجموع ۶ هفته نمایش در ۵۸ سالن سینما نیز یک میلیارد و ۶۶۲ میلیون تومان فروخته است.
مهناز افشار، سارا بهرامی، جمشید هاشم پور، هادی حجازی فر، طوفان مهردادیان، نگار عابدی، شادی کرم رودی، ثریا حلی، آتیه جاوید، علیرضا کی منش، ندا عقیقی و امین حیایی بازیگران دارکوب هستند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «هیچ چیز سخت تر از اون نیست که ببینی عزیزت تصمیم گرفته تنها باشه. تو از دیدنش، از شنیدن صداش لذت می بری اما اون درها رو بسته و تنهایی رو جای تو انتخاب کرده… هیچ چیز سخت تر از اون نیست که ببینی تنها شدی. عزیزانت رو می بینی و دوستشون داری ولی همه تو رو انکار می کنن. درها رو به روت بستن و تو تنها شدی. تنهایی باتلاقه…»
به گزارش خطرنگار، در بررسی ۶ فیلم پُرفروش این هفته آنچه بیش از همه مشهود است، حضور ۴ فیلم کمدی یک اثر کودک و یک فیلم اجتماعی است که حکایت از توجه بیش از حد این روزهای سینماروها به آثار کمدی دارد.
در بررسی دیگر آثار پُرفروش هفته، فیلم سینمایی «من دیوانه نیستم » به کارگردانی علیرضا امینی ۱۱۵ میلیون تومان، «دشمن زن» ساخته کریم امینی ۱۸۵ میلیون تومان، «دلم می خواد» به کارگردانی بهمن فرمان آرا ۱۰۷ میلیون تومان، «به وقت خماری» ساخته محمدحسین لطیفی ۶۰ میلیون تومان فروخته‌اند که به ترتیب در رده هفتم تا دهم پُرفروش هفته قرار گرفته اند.
فراهنگ**۹۲۴۶**۱۰۵۵

انتهای پیام /*


فرهنگی


سینما


فیلم


اکران

نظرات بسته شده است.