از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 58106

105 بازدید

به گزارش خطرنگار، بهرام آقاخانی روز چهارشنبه در بازدید از خطرنگار، اردبیل افزود: در بازی های آسیایی حضور سعید علی حسینی در رشته وزنه برداری، بهنام شیری در دوومیدانی، امیررضا کنعانی در رشته شمشیربازی و رضا دباغ اویسی و سالار شیخ لووند در رشته کانوپولو حتمی است.وی بیان کرد: علی اشکانی به عنوان سرمربی و […]

به گزارش خطرنگار، بهرام آقاخانی روز چهارشنبه در بازدید از خطرنگار، اردبیل افزود: در بازی های آسیایی حضور سعید علی حسینی در رشته وزنه برداری، بهنام شیری در دوومیدانی، امیررضا کنعانی در رشته شمشیربازی و رضا دباغ اویسی و سالار شیخ لووند در رشته کانوپولو حتمی است.
وی بیان کرد: علی اشکانی به عنوان سرمربی و احد پازاج به عنوان مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی دیگر نمایندگان اردبیل در بازی های آسیایی جاکارتا هستند.
او اظهار داشت: در بازی های پارا آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا هم حضور حسن جعفری، محمد پرنیا و مصطفی شهبازی در رشته ورزشی گلبال، محسن طلوعی در رشته ورزشی بسکتبال با ویلچر آقایان ، زهرا حبیبی در رشته ورزشی بسکتبال با ویلچر بانوان، جلیل باقری جدی در رشته دو و میدانی و مجید فرزین در وزنه برداری معلولان از اردبیل قطعی است.
آقاخانی گفت: آئین بدرقه ورزشکاران و مربیان اردبیلی اعزامی به رقابتهای آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا ساعت ۱۷ روز پنج شنبه ۱۸ مرداد ماه در سالن همایش های مجموعه ورزشی حسین رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: در این آئین اقشار مختلف مردم، اهالی ورزش و مسئولان از نمایندگان استان اردبیل در جاکارتا تجلیل و آنها را بدرقه خواهند کرد.
وی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی در رشته های مختلف ورزشی در سال جاری در اردبیل گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان مانند سال های گذشته از قهرمانانان ورزشی حمایت و پشتیبانی لازم را انجام خواهد داد تا با حضور مقتدرانه در میادین بین المللی برای کشورمان افتخار کسب کنند.
۶۱۳۰/۶۰۱۶

انتهای پیام /*


ورزش


بدرقه ورزشکاران اعزامی به مسابقات آسیایی و پاراآسا


مدیرکل ورزش و جوانان


اردبیل

نظرات بسته شده است.