از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 58100

81 بازدید

به گزارش خطرنگار، ، حسین عباسی روز چهارشنبه در جلسه ساماندهی امور جوانان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: جوانان از ظرفیت های ویژه ای در حوزه های مختلف برخوردارند که اگر به درستی از آن ها استفاده شود، کارهای تأثیرگذار و ماندگاری در شهرستان انجام می شود.وی گفت: هر جا […]

به گزارش خطرنگار، ، حسین عباسی روز چهارشنبه در جلسه ساماندهی امور جوانان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: جوانان از ظرفیت های ویژه ای در حوزه های مختلف برخوردارند که اگر به درستی از آن ها استفاده شود، کارهای تأثیرگذار و ماندگاری در شهرستان انجام می شود.
وی گفت: هر جا که به جوانان اعتماد کرده و کارها را به آن ها سپرده ایم ، به نتایج چشمگیری دست پیدا کرده ایم که نمونه آن را می توان در توفیقات رزمندگان اسلام در طول دوران هشت سال دفاع مقدس مشاهده کرد.
عباسی با اشاره به لزوم راه اندازی خانه جوان در این شهرستان گفت: با توجه به نیازهای فراوان و محدودیت ظرفیت‌های شهری، هر زمینی که به ادارات واگذار می‌شود مستلزم انعقاد تفاهم‌نامه و تعیین ظرف زمانی برای احداث و عملیات اجرایی است و در صورت پایان زمان تعیین‌شده و عدم شروع عملیات اجرایی، زمین باید به شهرداری عودت داده شود.
سرپرست فرمانداری شهرستان پیشوا با اشاره به لزوم غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان پیشوایی گفت: شهرداری در شهر و دهیاری‌ها در روستاها از جمله مجموعه‌هایی هستند که با برنامه‌ریزی‌های مدون فرهنگی تأثیر مستقیم و بسزایی را در غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و شاداب سازی و تقویت نشاط اجتماعی دارند.
وی با اشاره به در پیش بودن دهه ولایت گفت: شهرداری، ادارات و دهیاری‌های شهرستان با برنامه‌ریزی در جهت اجرای مطلوب برنامه‌های مطلوب در دهه ولایت تلاش کنند تا ضمن نکوداشت این ایام روحیه نشاط و سرزندگی در سطح منطقه تقویت شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضعف اطلاعات و داده‌های آماری در پیشوا اشاره کرد و افزود: اطلاعات و داده‌های آماری بنیادی‌ترین اصل برای برنامه‌ریزی هستند که در شهرستان پیشوا در این زمینه با ضعف روبرو هستیم.
سرپرست فرمانداری پیشوا گفت: بدون در دست داشتن اطلاعات دقیق، برنامه‌ریزی‌ها، سیاست‌گذاری‌ها و فعالیت‌ها منتج به نتیجه قابل قبولی نخواهد شد و بر همین اساس تلاش می‌کنیم تا با تهیه بانک اطلاعاتی در بخش‌های مختلف، اهداف و برنامه‌ریزی‌ها را برحسب داده‌های دریافتی و مطابق نیازها دسته‌بندی و اجرایی کنیم.
عباسی هزینه کرد در امور جوانان را نوعی سرمایه‌گذاری دانست و اظهار داشت: جوانان سرمایه‌های بزرگ جامعه هستند و از انرژی و پتانسیل آن‌ها باید به نحو احسن و برای سازندگی امور مختلف جامعه استفاده شود.
پیشوا با ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/۷۲۵۴//۱۳۴۸

انتهای پیام /*


اجتماعی


جوان


غنی سازی


ورامین

نظرات بسته شده است.