از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 57995

142 بازدید

به گزارش روز سه شنبه شبکه خبری ‘روسیا الیوم’، یکی از آژانس های مسافرتی در امارت ‘عجمان’ در امارات، از آغاز اعطای روادید گردشگری چهار روزه به شهروندان سوریه خبر داد.آژانس مسافرتی مذکور با اعلام خبر آغاز صدور روادید گردشگری برای اتباع سوریه و فلسطین مقیم این کشور، این امر را برای زنان سوری بدون […]

به گزارش روز سه شنبه شبکه خبری ‘روسیا الیوم’، یکی از آژانس های مسافرتی در امارت ‘عجمان’ در امارات، از آغاز اعطای روادید گردشگری چهار روزه به شهروندان سوریه خبر داد.
آژانس مسافرتی مذکور با اعلام خبر آغاز صدور روادید گردشگری برای اتباع سوریه و فلسطین مقیم این کشور، این امر را برای زنان سوری بدون شرط اما برای مردان مشروط به سن بالای ۴۵ سال و یا زیر ۱۱ سال کرده است .
یکی از کارمندان این آژانس مسافرتی گفت: اتباع سوریه که دارای شروط سنی روادید گردشگری نیستند، می توانند از طریق خویشاوند درجه دو خود که مقیم امارات هستند، با تهیه ضمانتنامه هایی اقدام کنند.
دولت امارات با عقب نشینی از مواضع پیشین خود در قبال دولت سوریه و حمایت از تروریست ها در جنگ ۷ ساله این کشور، چندی پیش با اعلام اینکه به زودی سفارت خود در دمشق را بازگشایی می کند، در ژوئیه ۲۰۱۸ خرداد گذشته به برخی اتباع خارجی غیر قانونی مقیم امارات از جمله سوری ها به منظور بهبود شرایط زندگی آنها، مجوز اقامت یک ساله داد .
خاورم** ۱۴۵۳**۱۶۵۱

انتهای پیام /*


سیاسی


امارات


سوری ها


ویزا

نظرات بسته شده است.