از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 57937

118 بازدید

حسن آصفی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: استان سیستان و بلوچستان براساس تقسیم بندی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی به ۱۹ منطقه تقسیم بندی و هر منطقه به یک استان واگذار شده است.وی اضافه کرد: روستای ورمال در شهرستان هامون مرکز استقرار تیم های کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان […]

حسن آصفی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: استان سیستان و بلوچستان براساس تقسیم بندی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی به ۱۹ منطقه تقسیم بندی و هر منطقه به یک استان واگذار شده است.
وی اضافه کرد: روستای ورمال در شهرستان هامون مرکز استقرار تیم های کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان قزوین است که از ۱۲ مرداد ماه در آن مستقر و از ۱۳ مرداد نیز اقدام به ارایه خدمات به آسیب دیدگان کرده است.
آصفی، توزیع ۴۵۰ بسته غذایی میان زنان باردار و کودکان دچار سو تغذیه، ویزیت ۳۷۹ بیمار نیازمند توسط تیم پزشکی اعزامی، توزیع ۳۰۰ قلم داروی تخصصی به صورت رایگان بین بیماران نیازمند و تزریقات و پانسمان را مجموعه فعالیت های انجام شده توسط این کاروان عنوان کرد.
به گفته این مسئول در تیم اعزامی پزشک عمومی به همراه متخصص دهان و دندان، زنان و زایمان، داخلی و روانپزشک حضور داشته و اقدام به ویزیت و ارایه خدمات بهداشتی – درمانی می کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین، ارتقای سطح خدمات قابل ارائه به آسیب دیدگان حادثه، همکاری با دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان برای ارائه خدمات و پشتیبانی لازم برای جمعیت استان های معین با توجه به نیاز ساکنان مناطق آسیب پذیر را از اهداف تیم اعزامی این جمعیت برشمرد.
۷۳۸۸/۸۰۵۴

انتهای پیام /*


اجتماعی


جمعیت هلال احمر


کاروان سلامت


سیستان و بلوچستان

نظرات بسته شده است.