از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 57858

88 بازدید

ضیاء الدین صبوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، گفت: این گردهمایی فردا با حضور مدیران کل روابط عمومی استانداری های تهران، البرز، قم، قزوین،گلستان، گیلان، مازندران و همچنین مدیران روابط عمومی های فرمانداری های تابعه استان تهران برگزار می شود.وی افزود: در این گردهمایی همچنین برگزاری انتخابات مجمع عمومی روابط عمومی […]

ضیاء الدین صبوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، گفت: این گردهمایی فردا با حضور مدیران کل روابط عمومی استانداری های تهران، البرز، قم، قزوین،گلستان، گیلان، مازندران و همچنین مدیران روابط عمومی های فرمانداری های تابعه استان تهران برگزار می شود.
وی افزود: در این گردهمایی همچنین برگزاری انتخابات مجمع عمومی روابط عمومی های استان های منطقه یک کشوری نیز برنامه ریزی شده است.
صبوری گفت: در این مراسم بیش از ۲۵۰ خبرنگار استان تهران حضور دارند و مراسم تجلیل از خبرنگاران برگزیده نیز برگزار خواهد شد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران افزود: در این مراسم استاندار تهران، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور و نمایندگان رسانه ها نیز حضور خواهند داشت.
وی افزود: این مراسم از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در قالب بخش های مختلف در محل استانداری تهران برگزار می شود.
ارتقای توانمندی های روابط عمومی ها، راههال توسعه کمی و کیفی فعالیت ها و تعامل علمی این روابط عمومی ها با رسانه ها از جمله مسائلی است که در این گردهمایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
تهرام/۶۱۳۹/۱۷۳۵ / ۱۰۰۸

انتهای پیام /*


اجتماعی


گردهمایی


مدیران روابط عمومی های دستگاههای اجرایی


منطقه یک

نظرات بسته شده است.