از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 57785

155 بازدید

به گزارش خطرنگار، وی جمعه شب در آیین سالگرد شهید مدافع حرم محمد تاج بخش در گتوند افزود: با وجود تقدیم شهدای زیاد به اسلام و انقلاب همچنان شاهد ناهنجاری های زیادی در کشور هستیم. امام جمعه موقت تهران در ادامه به بیان ویژگی شهدا پرداخت و گفت: هرجایی که خدا هست شهید وجود دارد […]

به گزارش خطرنگار، وی جمعه شب در آیین سالگرد شهید مدافع حرم محمد تاج بخش در گتوند افزود: با وجود تقدیم شهدای زیاد به اسلام و انقلاب همچنان شاهد ناهنجاری های زیادی در کشور هستیم.
امام جمعه موقت تهران در ادامه به بیان ویژگی شهدا پرداخت و گفت: هرجایی که خدا هست شهید وجود دارد ، شهدا جانشان را در کف گرفته و منتظر یک اشاره بودند.
وی به ولایت مداری مردم شهرستان گتوند اشاره کرد و افزود:شما از ولایت تخطی نکردید و ثابت قدم بوده اید اما در برخی نقاط شاهد ناهنجاری هستیم.
حجت الاسلام صدیقی در پایان به درگذشت رزمنده جانباز حاج عبدالمحمد تاج بخش پدر شهیدان عباس و ابراهیم تاج بخش و پدر بزرگ شهید مدافع حرم محمد تاج بخش اشاره کرد و گفت: حاج عبدالمحمد تاج بخش مرد بزرگی بود و همیشه از اسلام و انقلاب پشتیبانی می کرد.
به گزارش خطرنگار، یادواره اولین سالگرد شهادت پاسدار محمد تاج بخش شهید مدافع حرم،همرزم شهید محسن حججی با حضور خانواده معظم شهدا در مصلای امام خمینی(ره) گتوند برگزار شد.
رونمایی از کتاب خاطرات شهید مدافع حرم محمد تاج بخش با نام ‘تو برادر من نیستی’ به نویسندگی محمدحسین عباسی ولدی ،خاطره گویی همرزم شهید،اجرای دکلمه خوانی شاگرد شهید محمد تاج بخش،پخش کلیپ و اجرای سرود از دیگر برنامه های این مراسم بود.
محمد تاجبخش متولد ۱۶ تیرماه ۱۳۶۸ گتوند ،مردادماه سال ۱۳۹۶ در دفاع از حرم اهل بیت (ع) و حرم حضرت زینب (س) در رویارویی با گروه های تکفیری و در پاتک دشمن در منطقه عملیاتی تدمور سوریه در سن ۲۸ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
مردم شهرستان ۷۴هزار نفری گتوند در شمال استان خوزستان ۳۴۷شهید تقدیم انقلاب کرده اند.
۷۴۶۷/۶۰۶۸

انتهای پیام /*


سیاسی


امام جمعه موقت تهران


آیت الله صدیقی


یادواره شهید گتوند

نظرات بسته شده است.