از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 57529

111 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام محمد فتاحی روز سه شنبه در نشست اعضای کارگروه تشکل های مردم نهاد ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان گفت: امروز استکبار جهانی با تمام توان و ابزارهای خود در جهت مقابله با روند رو به رشد نظام تلاش می کند.وی ادامه داد: بر این اساس باید همه اقشار […]

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام محمد فتاحی روز سه شنبه در نشست اعضای کارگروه تشکل های مردم نهاد ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان گفت: امروز استکبار جهانی با تمام توان و ابزارهای خود در جهت مقابله با روند رو به رشد نظام تلاش می کند.
وی ادامه داد: بر این اساس باید همه اقشار جامعه به همراه مسوولان با حفظ وحدت کلمه و هماهنگی در برابر توطئه های مخالفان انقلاب اسلامی ایستادگی کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه تشخیص توطئه های دشمن و فتنه انگیزی های مخالفان بر ضد ملت ایران از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، اضافه کرد: امروز بصیرت افزایی جامعه نقش انکارناپذیری در خنثی کردن دسیسه های مخالفان پیشرفت انقلاب اسلامی دارد و بنابراین باید در این راستا تلاش کرد.
وی در ادامه فراهم آوری زمینه های لازم جهت برگزاری باشکوه برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان را نیازمند عزم جدی و همت همگانی دانست و افزود: امروز باید از متهم کردن یکدیگر ، ایجاد جو روانی و سیاه نمایی که هدف نهایی دشمنان و موجب امیدواری مخالفان می شود به شدت پرهیز کرده و در جهت وحدت کلمه گام برداریم.
حجت الاسلام فتاحی گفت: تبیین دستاوردهای نظام باید مستدل، منطقی و باورپذیر باشد و امسال باید با رعایت این اصل مهم در راستای بیان چالشهای به وجود آمده و همچنین چگونگی عبور از توطئه ها و فتنه های ضد ملت بزرگ ایران برنامه داشته باشیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده باید با محوریت حضور فعال مردم برگزار شود افزود: استفاده از افکار و ایده های خلاقانه و به ویژه زبان هنر در دستور کار برنامه های امسال قرار دارد.
حجت الاسلام علی چراغی پور افزود: در این محافل باید نقش محوری مردم با تبعیت از ولایت فقیه به عنوان رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی به خوبی تبیین شود.
۷۱۷۱/۶۱۱۹

انتهای پیام /*


فرهنگی


نشست ها


چهلمین سالگرد


شورای هماهنگی تبلیغات

نظرات بسته شده است.