از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 57284

83 بازدید

به گزارش خطرنگار، محمدرضا خباز یکشنبه شب در نشست با اعضای شورای اسلامی استان اظهار داشت: پروازی بودن مدیران سبب می شود که آنان از مشکلات و شرایط مردم منطقه آگاه نشوند. وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید در خوشی ها و سختی های مردم شریک باشند گفت: رفت و آمد کارکنان دولت به […]

به گزارش خطرنگار، محمدرضا خباز یکشنبه شب در نشست با اعضای شورای اسلامی استان اظهار داشت: پروازی بودن مدیران سبب می شود که آنان از مشکلات و شرایط مردم منطقه آگاه نشوند.
وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید در خوشی ها و سختی های مردم شریک باشند گفت: رفت و آمد کارکنان دولت به محل خدمت بویژه برای مدیران، سم مهلک است.
خباز افزود: تاکید وزارت کشور هم بر این است که فرمانداران و بخشداران در محل خدمت ساکن باشند و در غیر این صورت، باید کسانی روی کار آیند که خانواده خود را به محل خدمت بیاورند.
وی تاکید کرد: مدیران باید در کنار مردم زندگی کنند و با آنها در ارتباط نزدیک باشند.
خباز در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه خود را به انجام تمام قول های استاندار پیشین متعهد می دانم افزود: در این باره تلاش داریم تا قول های داده شده عملی شود.
استاندار خراسان شمالی گفت: قابلیت های خراسان شمالی در بخش های صنعت، کشاورزی و گردشگری بسیار است و البته کشاورزی ما باید مدرنیزه و با صنایع تبدیلی همراه شود.
وی اظهار داشت: در هر شهرستان باید یک تعاونی فراگیر ایجاد شود تا بستری برای رونق اقتصاد منطقه باشد.
وی با اشاره به محدودیت های دولت برای سرمایه گذاری و ایجاد صنایع مختلف افزود: مردم و بخش خصوصی باید برای سرمایه گذاری ترغیب شوند و از تسهیلات فراوان و کم بهره برای رونق سرمایه گذاری و اشتغال بهره گیرند.
خباز، شورای اسلامی استان را عصاره فضائل مردم عنوان کرد و گفت: قانون شوراها در مجلس اول مصوب شد اما به علت هایی اجرا نشد و در بعدها، از اختیارات این نهاد کاسته شد.
وی افزود: مدیریت شهری در بیشتر کشورها مدیریت یکپارچه، قوی و با اختیارات کامل است و در کشور ما هم باید قوانین به نفع افزایش اختیارات شوراهای اسلامی تغییر کند.
خباز گفت: هر جا که دولت تصدی گری را به عهده بگیرد، از انجام امور و وظایف اصلی خود باز می ماند بنابراین دولت ها باید امور تصدی گری را واگذار کنند و خود به نظارت بپردازند.
استاندار خراسان شمالی از برنامه ریزی برای سفرهای شهرستانی در هفته دولت خبر داد و دیدار با مردم، نشست با منتخبان و افتتاح یا بازدید طرح ها را از جمله برنامه های این سفر ها عنوان کرد.
استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار دارد.
۷۱۸۵/ ۶۰۴۲

انتهای پیام /*


اجتماعی


مدیران پروازی


سکونت در محل خدمت


خراسان شمالی

نظرات بسته شده است.