از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 57134

136 بازدید

محمد حسین مقیمی روز یکشنبه در حاشیه دیدارهای مردمی در گفت و گو با خطرنگار، اظهارداشت: مردم صاحبان واقعی نظام اسلامی بوده و وظیفه همه مسئولان خدمتگزاری به آنان است و منتی ندارند.مقیمی با اشاره به فعالیت میز خدمت در ادارات استان گفت: تاکید بر فعال سازی میز خدمت در ادارات استان ها و نظارت […]

محمد حسین مقیمی روز یکشنبه در حاشیه دیدارهای مردمی در گفت و گو با خطرنگار، اظهارداشت: مردم صاحبان واقعی نظام اسلامی بوده و وظیفه همه مسئولان خدمتگزاری به آنان است و منتی ندارند.
مقیمی با اشاره به فعالیت میز خدمت در ادارات استان گفت: تاکید بر فعال سازی میز خدمت در ادارات استان ها و نظارت جدی بر خدمات این میز در راستای تکریم مردم در ادارات و تسریع در رفع نیازهای آنان صورت گرفته است.
استاندار تهران در ملاقات با ٢٧ نفر از شهروندان استان تهران در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت و دستورات لازم را به مدیران، فرمانداران و شهرداران استان برای بررسی سریع و مساعدت صادر کرد.
محمدحسین مقیمی در این ملاقات مردمی با ٢٧ نفر از مردم استان تهران دیدار کرد.
پیگیری تغییر کاربری ساخت و ساز، مسائل مرتبط با بنیاد شهید و امور ایثارگران، کارآفرینی در صنعت مبلمان شهرستان رباط کریم، کمیته امدادامام (ره)، امور اداری و استخدامی، تولیدکنندگان، گردشگری، تعاونی های مسکن وشهرسازی، مشکلات بانکی و تأمین اجتماعی از جمله مسائل مطروحه از سوی شهروندان با استاندار تهران بود.
محمدحسین مقیمی هر دو هفته یکبار در ملاقات مردمی به مشکلات شهروندان استان تهران رسیدگی و دستورات لازم را در جهت رفع مسائل مردمی به فرمانداران، شهرداران و مدیران استانی صادر می کند.
شهروندان استان تهران از ١۶ شهرستان استان می توانند برای دیدار با استاندار و طرح مسائل و مشکلات خود با سامانه تلفنی ١١١ اداره کل بازرسی استانداری تهران تماس حاصل کنند.
تهرام/ ۶۱۳۹//۱۳۴۸

انتهای پیام /*


اجتماعی


ملاقات مردمی


استاندار تهران

نظرات بسته شده است.