از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 56909

98 بازدید

به گزارش روز شنبه خطرنگار، با دستور دادستان کل شهر بالیکسیر، ماموران پلیس امنیت این شهر، امین بولدان را در منزل خود به اتهام ‘تهمت ناروا به دولت و تحریک مردم’ دستگیر و پس از بازجویی های اولیه، به زندان منتقل کردند.بنا بر اعلام رسانه های ترکیه، این روزنامه نگار پیش از این نیز به […]

به گزارش روز شنبه خطرنگار، با دستور دادستان کل شهر بالیکسیر، ماموران پلیس امنیت این شهر، امین بولدان را در منزل خود به اتهام ‘تهمت ناروا به دولت و تحریک مردم’ دستگیر و پس از بازجویی های اولیه، به زندان منتقل کردند.
بنا بر اعلام رسانه های ترکیه، این روزنامه نگار پیش از این نیز به جرم ‘انتشار مطالب غیر واقعی علیه دولت’ در شبکه های اجتماعی، ۱۴ ماه در حبس مانده بود.
به گزارش خطرنگار، زندانی شدن بیش از ۱۵۰ خبرنگار در ترکیه در ایام بعد از کودتای ۲۵ تیرماه سال ۹۵ موجب واکنش ها و انتقادات وسیع در سطح جهان شده و بنا به اعلام سازمان گزارشگران بدون مرز، ترکیه در رده های آخر آزادی رسانه در جهان قرار گرفته است.
پس از کودتای نافرجام ۱۵ جولای سال ۲۰۱۶، محدود سازی رسانه های منتقد ترکیه شدت گرفت و با برقراری وضعیت فوق العاده دو ساله پس از کودتا، دهها رسانه تعطیل و دهها خبرنگار و روزنامه نگار نیز زندانی و محاکمه شدند.
خاورم/۱۹۰۵

انتهای پیام /*


سیاسی


ترکیه


روزنامه نگار


بولدان

نظرات بسته شده است.