از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 56440

31 بازدید

تا جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی چیزی نمانده اما ظاهرا برای رسیدن به بلوغ کامل هنوز راهی مانده است. روز به روز تحت تاثیر فضای مجازی و قالب برگرفته از رسانه های معاند نظام قرار می گیریم و در هر محفلی با اعلام نارضایتی های بی مورد و غیرکارشناسی، ماهیت خودمان را زیر سئوال می […]

تا جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی چیزی نمانده اما ظاهرا برای رسیدن به بلوغ کامل هنوز راهی مانده است.
روز به روز تحت تاثیر فضای مجازی و قالب برگرفته از رسانه های معاند نظام قرار می گیریم و در هر محفلی با اعلام نارضایتی های بی مورد و غیرکارشناسی، ماهیت خودمان را زیر سئوال می بریم.
همواره به دنبال شناسایی مقصر هستیم و خودمان را بی گناه می دانیم در حالی که ممکن است خودمان بوجود آورنده قسمتی از مشکلات اقتصادی باشیم و در عین سخنوری زیبا، انباری پر از وسایل احتکار شده را مدیریت می کنیم.
تا کی همه کمبود و کاستی ها را می خواهیم در زمین دیگری پنهان کنیم و کم کاری خودمان را با نواختن طبل رسوایی به دوش بقیه بیندازیم؟
با کمی تفکر و تامل خواهیم فهمید که گوشه ای از مشکلات پیش رو متوجه عملکرد خود ماست پس نباید دیگری را مقصر اصلی دانست.
انقلابی که با خون شهیدان سیراب و نظامی که با خون دل دلسوزان، بارور شد و تمام مردمی که در نگهداری آن از هیچ تلاشی چشم پوشی نکردند، امروز در چه مسیری قرار گرفته است.
ما را چه شده! نکند درگیر سیاسی بازی ها شویم و این همه خون را پایمال کنیم، این نظام هزینه های زیادی را متحمل شده که گوشه ای از آن قلب مادر شهیدی است که با بازگشت هر لاله می لرزد و بوی یار را از استخوانی در هم شکسته می طلبد.
یادمان نرود اگر هستیم و امروز با اقتدار جلوی ابرقدرت ها سینه سپر می کنیم، از صدقه سری چه کسانی است.
یادمان نرود که هنوز رزمندگان اسلام در فرامرزها جان می دهند تا تمامیت ارضی این سرزمین کهن حفظ شود.
یادمان نرود زجرهای جانبازان شیمیایی و قطع نخاعی که پس از چندین سال هنوز میهمان تخت های بیمارستان و منازل خود هستند.
آری همه اینها بخشی از هزینه هایی بود که برای تحقق انقلاب اسلامی و ثمره آن نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم شد و امروز حفظ آن اوجب واجبات است.
حفظ نظام نیازمند نظم و برنامه است، نظم ملی که تبدیل به پویش همگانی شود.
مردم و مسئولان باید دست در دست هم، جدای از هرگونه جبهه گیری سیاسی، نگاهی تازه به وضعیت موجود داشته باشند و به ویژه دستگاه هایی که در خدمت رسانی به مردم نقش اساسی دارند، نیازمند تغییر نگرش هستند.
اتحاد بیش از پیش قوای سه گانه و شفاف سازی همه جانبه فعالیت ها و اقدامات از دیگر ملزوماتی است که نظام به آن نیاز دارد و باید به آن توجه شود.
اینها همه زمینه ساز امید در جامعه خواهد شد و مردم و مسئولان با همراهی و هم افزایی بیش از پیش و با خلق حماسه ای دیگر، جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را خار چشمی بر دیده دشمنان این مرز و بوم خواهند ساخت.
*خبرنگار ایرنا
۳۰۲۸

انتهای پیام /*


سیاسی


اقتصادی


رفع مشکلات


سیاه نمایی

نظرات بسته شده است.