از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 56401

124 بازدید

به گزارش خطرنگار، سید سیروس پورموسوی روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با پارس جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از عملکر تیم در بازار نقل و انتقالات راضی هستم چرا که توانستیم بازیکنان ایده آل خود را به خدمت بگیریم همچنین از مسئولان باشگاه تشکر می کنم که بعد از یک سال […]

به گزارش خطرنگار، سید سیروس پورموسوی روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با پارس جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از عملکر تیم در بازار نقل و انتقالات راضی هستم چرا که توانستیم بازیکنان ایده آل خود را به خدمت بگیریم همچنین از مسئولان باشگاه تشکر می کنم که بعد از یک سال مجوز جذب بازیکن خارجی را صادر کردند.
سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان این که بازیکنان جوانی داریم و امیدوارم تیم ما روز به روز هماهنگ ‌تر شود افزود: در پنج بازی اول کار بسیار سختی در پیش داریم چرا که با قهرمان جام حذفی و قهرمان لیگ برتر و تیم پارس جنوبی که فصل قبل هفته‌ ها در رده دوم و سوم قرار داشت بازی داریم.
وی با اشاره به این که سال قبل در نیم‌ فصل دوم بازیکنان خوبی جذب کردیم افزود: اگر در نیم ‌فصل دوم سروش را در اختیار داشته باشیم خوشحال می‌شویم اما باید گفت که مسابقات ابتدای فصل برای ما مهمتر است. کارت آی ‌تی ‌سی رفیعی و تارتا (بازیکن خارجی) تا فردا می رسد و بقیه بازیکنان نیز مشکل خاصی برای بازی ندارند.
پورموسوی در مورد وضعیت خط حمه فولاد در این فصل گفت: ما فرشاد جان‌ فزا و پریرا را به عنوان مهاجمان هدف داریم و سعی می کنیم از بازیکنان در پست‌ های مختلف استفاد ‌کنیم و نتایج خوبی بگیریم. تغییراتی در خطوط دفاع، هافبک و همچنین خط حمله داشتیم را که هواداران انتظار دارند تهاجمی بازی کنیم و به همین دلیل نفراتی را جذب کردیم.
وی در خصوص تیم پارس جنوبی گفت: حریف تیم شایسته است و سال گذشته حتی می توانست سهمیه آسیایی بگیرد. آن ها در بازی‌های دوستانه نشان دادند که تیم خوبی هستند و امسال نیز برنامه زیادی دارند در هر صورت هنوز لیگ شروع نشده و شناخت تیم ‌ها از یکدیگر کم است اما می ‌دانیم بازی سختی در پیش داریم.
سرمربی فولاد در مورد جدایی سرویس نعمتی ‌نژاد مربی فصل گذشته تیم فولاد خوزستان افزود: نعمتی‌ نژاد و حیدر شریفی زحمات زیادی کشیدند اما نیاز بود تغییراتی در کادر فنی و بازیکنان داشته باشیم اما این موضوع به این معنا نیست که آن هایی که جدا شدند ضعیف بودند و شاید روزی در جای دیگر دوباره کنار همدیگر جمع شویم.
وی در خصوص مصدومان تیمش گفت: تنها میثم دورقی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

** تارتار به نشست خبری قبل از بازی با فولاد نرسید
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم به دلیل تأخیر در پرواز در نشست خبری پیش از بازی با تیم فولاد خوزستان حاضر نشد.
به گزارش خطرنگار، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم به دلیل تأخیر در پرواز در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان حاضر نشد و این موضوع ناراحتی خبرنگاران را درپی داشت.
این ۲ تیم در چارچوب دیداری از هفته نخست مسابقات فوتبال لیگ بر‌تر باشگاه‌ های کشور از ساعت ۲۰:۴۵ فردا پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم می‌روند.
۶۰۰۲/۹۸۷۹/۶۰۶۴

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


فولاد خوزستان

نظرات بسته شده است.