از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 56278

129 بازدید

شاپور تشرینی روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار خطرنگار، گفت: فیلم کوتاه پنج دقیقه ای مجهول دارای درونمایه عاشقانه و اجتماعی است و مدیر تولید آن میلاد انجمنی است.وی افزود: ۸۴ اثر از کشورهای مختلف به بخش مسابقه جشنواره راه یافته است و آئین اختتامیه و اکران فیلم های برتر در سال ۲۰۱۹ میلادی در […]

شاپور تشرینی روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار خطرنگار، گفت: فیلم کوتاه پنج دقیقه ای مجهول دارای درونمایه عاشقانه و اجتماعی است و مدیر تولید آن میلاد انجمنی است.
وی افزود: ۸۴ اثر از کشورهای مختلف به بخش مسابقه جشنواره راه یافته است و آئین اختتامیه و اکران فیلم های برتر در سال ۲۰۱۹ میلادی در مکزیکوسیتی برگزار خواهد شد.
به گفته وی پیش از این ۲ اثر از کامران اسماعیلی به جشنواره فیلم کوتاه آمریکا راه یافته بود و او علاوه بر کارگردانی تجربه بازیگری، تهیه کنندگی و تصویربرداری دارد و فیلم های کوتاه تاوان عشق، لطفا دو دقیقه صبر کنید، سکوت و آخرین چوب کبریت را تهیه کرده است.
تشرینی ادامه داد: این هنرمند متولد ۱۳۷۲، از سال ۸۹ به صورت حرفه ای به هنر هفتم پرداخته و فیلم نیمه بلند سایه ها از او در حال تولید است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع و ۴۰۰ هنرمند در آن ساماندهی شده است.
۷۱۰۵ / ۷۱۲۴ /۶۰۳۰

انتهای پیام /*


فرهنگی


فیلم مجهول


جشنواره فیلم مکزیک


آستارا

نظرات بسته شده است.