از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 56207

172 بازدید

هادی قوامی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: اولویت های استان برای توسعه دردوره مدیریت جدید توسعه زیرساخت های این استان کمتر توسعه یافته است.وی پروژه راه آهن جوین- اسفراین- بجنورد- شیروان، چهار بانده کردن محور اسفراین- بجنورد و محور بجنورد- جنگل گلستان و توسعه صنایع تکمیلی فولاد، لوله گسترو پتروشیمی […]

هادی قوامی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: اولویت های استان برای توسعه دردوره مدیریت جدید توسعه زیرساخت های این استان کمتر توسعه یافته است.
وی پروژه راه آهن جوین- اسفراین- بجنورد- شیروان، چهار بانده کردن محور اسفراین- بجنورد و محور بجنورد- جنگل گلستان و توسعه صنایع تکمیلی فولاد، لوله گسترو پتروشیمی را از جمله اولویت های دیگر توسعه استان ذکر کرد.
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تاثیر تصویب قانون منع به کار گیری بازنشستگان در مناصب اجرایی برای استانداران گفت: این قانون فعلا شامل وضع موجود در استان نمی شود.
قوامی با بیان اینکه این قانون باید در شورای نگهبان تصویب شود گفت: در این راستا، احتمال دارد نمایندگان و استانداران از این امر مستثنی شوند.
به گزارش خطرنگار، محمدرضا خباز دوشنبه با حکم وزیر کشور به عنوان استاندار جدید خراسان شمالی منصوب شد.
وی متولد کاشمر است و ۴ دوره نمایندگی مجلس و استانداری سمنان را در کارنامه اجرایی خود دارد.
پیش ازاین محمد رضا صالحی ۲سال استاندار ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی بود.
عصر امروز چهارشنبه مراسم معارفه استاندار جدید در بجنورد برگزار می شود.
۷۱۸۹/ ۶۰۴۲

انتهای پیام /*


سیاسی


استاندار


توسعه


خراسان شمالی

نظرات بسته شده است.